loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 58 چهارشنبه 1392/03/08 نظرات (0)

په په رينا، دروازه بان يوونتوس، تاکيد کرد از بودن در آنفيلد راضي است اما تاييد کرد که پيشنهاد باشگاهي مانند بارسلونا را به سختي مي توان رد کرد.

گفته مي شود ويکتور والدس که خواهان جدايي از بارساست، در آستانه پيوستن به موناکو قرار دارد  و از دروازه بان قرمزها به عنوان يکي از گزينه هاي جانشيني او نام برده مي شود.

به گزارش گل، رينا تاکيد کرد که تاکنون پيشنهادي رسمي از بارسا دريافت نکرده اما اعلام کرد اگر چنين پيشنهادي ارائه شود، رد کردن آن دشوار خواهد بود.   

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بارسا باشگاه بزرگي است و دشوار است که به باشگاهي مانند بارسلونا پاسخ منفي داد. اما ما در مورد فرضيات صحبت مي کنيم؛ کاري که نبايد انجام بدهيم.

ترک کردن ليورپول دشوار است. اگر اين کار را انجام بدهم، تنها به اين خاطر است که به عنوان يک بازيکن پيشرفت کنم.

من هيچ نشانه اي در مورد علاقه مندي بارسا دريافت نکردم. نمي دانم آنها با مدير برنامه هايم صحبت کردند يا نه. اگر او چيزي به من نگفته احتمالا به اين خاطر است که هيچ پيشنهاد جدي اي دريافت نکرده است.

من با ليورپول قرارداد دارم و از زندگي در انگليس راضي هستم. در حال حاضر من تنها يک گزينه دارم؛ ماندن در ليورپول."

منبع:ورزش سه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 694
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,236
  • بازدید ماه : 1,236
  • بازدید سال : 40,316
  • بازدید کلی : 2,151,670