loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 503 دوشنبه 1392/11/07 نظرات (0)

به تازگی شایعات زیادی در مورد پیوستن ژاوی به نیویورک ردبولز منتشر شد و صحبت هایی نیز در مورد انتقال احتمالی او به لیگ قطر به گوش می رسید.

 

 
 

\"ژاوی:


سایت گل- ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، تاکید کرد که قصد ندارد از این باشگاه جدا شود و می خواهد تا پایان قراردادش در نوکمپ بماند.

به تازگی شایعات زیادی در مورد پیوستن ژاوی به نیویورک ردبولز منتشر شد و صحبت هایی نیز در مورد انتقال احتمالی او به لیگ قطر به گوش می رسید.

اما این ملی پوش باتجربه اسپانیایی تاکید کرد که قصد دارد با پیراهن بارسا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

او به خبرنگاران گفت:\" من قصد ندارم به قطر یا نیویورک بروم. می خواهم تا پایان قراردادم در اینجا بمانم.

من اینجا می مانم زیرا احساس می کنم همچنان بازیکن مهم و مفیدی برای تیم هستم.

من سالهاست که اینجا هستم و خاطرات زیادی از این تیم دارم. ما با این نسل از بازیکنان، جام های زیادی به دست آوردیم.\"

 ژاوی همچنین جراردو مارتینو، سرمربی این فصل بارسا، را مورد ستایش قرار داد و گفت:\" تاتا در تیم ما فوق العاد کار کرده است.\"

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 39,499
  • بازدید کلی : 2,150,853