loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 66 چهارشنبه 1392/03/08 نظرات (0)
آلکانتارا: بعد از یورو تصمیم می‌گیرم؛ دوست دارم دهیا بارسایی شود

تیاگو آلکانتارا شایعه پیوستن احتمالی خود در تابستان به منچستر یونایتد انگلستان را موقتا پایان یافته دانست.  

به گزارش ESPN، در حالی که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انتقال هافبک 22 ساله بارسلونا به اولدترافورد مطرح می‌شود‏‌، ملی‌پوش اسپانیایی اعلام کرد در بارسلون خوشحال است و پس از پایان جام ملت‌های زیر 21 ساله‌های اروپا تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت. 


آلکانتارا به خبرنگاران گفت: ”من تنها از زندگی لذت می‌برم و خوشحال هستم. بارسلونا بسیار لذت بخش است چرا که من دوران‌های فوق العاده‌ای را آن جا تجربه کردم اما، پس از یورو باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه بازیکنان با شایعات اطرافشان زندگی کرده‌اند ولی آن‌ها هیچ تاثیری نخواهند داشت.“

علاقه بسیار شیاطین سرخ برای جذب تیاگو سبب شده تا آن‌ها از داوید دهیا درخواست کنند که در اردوی تیم ملی زیر 21 ساله‌ها هم تیمی‌ خود را تشویق به یونایتدی شدن کند. اما آلکانتارا می‌گوید که حرف‌های شماره یک منچستر یونایتد را جدی نمی‌گیرد و همچنین دوست دارد تا دهیا را در پیراهن آبی آناری ببیند.

وی افزود: ”تمام بازیکن‌ها می‌خواهند که با بهترین‌ها در تیم‌شان هم بازی شوند. من هم باید بگویم که دوست دارم همان‌طور که او با شور و شوق در مورد هم بازی شدن با من صحبت می‌کند، به بارسا بیاید.“

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,009
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,551
  • بازدید ماه : 3,551
  • بازدید سال : 42,631
  • بازدید کلی : 2,153,985