loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 92 سه شنبه 1392/03/07 نظرات (0)

امروز اما او در مورد آنچه که فردا میخواهد بخورد نگران نیست اما آلوز دوران کودکی دشواری را پست سر گذاشته است . دنی آلوز در مصاحبه با یک روزنامه برزیلی در شهر Juazeiro گفت :

دنی آلوز

من با پدرم به شکار کبوتر های وحشی میرفتیم . برای زنده ماندن . با گوشت آنها به خانه بر میگشتیم . او همچنین گفت که در برداشت خربزه , گجه فرنگی , پیاز و ...... نیز کمک میکرد .
دنی آلوز با وجود مشکلات با احساسی خاص از آن زمان سخن میگوید . اعتقاد او بر این است که سختی های دوران کودکی اش منجر به موفقیت امروز او شده است .

او از کودکی عاشق فوتبال بود . او سعی میکرد هر جایی که میتواند به تمرین بپردازد . پدر دنی هنوز در آنجا زندگی میکند و دنی معتقد است با وجود فاصله ی زیاد او و پدرش همیشه به او افتخار میکند و در مورد پدرش اینگونه سخن میگوید : پدرم الگوی من بود . همیشه سعی میکردم در انجام کارها از او الگو بگیرم . من به او افتخار میکنم و پدرم نیز به من افتخار میکند .

کپی برداری از این مطلب با ذکر نام بارسا نیوز مجاز میباشد .

منبع:بارسانیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/03/08 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ جالبی داری!!!!!!!
یه درخواستی داشتم!
میتونی نویسنده وب ما بشی؟؟؟؟؟
اگه قبول کنی برات دامنه باز میکنم!!!
قبول؟؟؟!!!! امیدوارم که قبول کنی چون وب ما به نویسنده فعالی مثل شما نیاز داره!
پاسخ : خیلی ممنون ولی خودمن هم به نویسنده نیازدارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,512
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,054
  • بازدید ماه : 4,054
  • بازدید سال : 43,134
  • بازدید کلی : 2,154,488