loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 180 سه شنبه 1392/03/07 نظرات (0)
کنفرانس خبری فلورنتینو پرز: خرید نیمار برای ما 150 میلیون هزینه داشت؛ بهترین دستمزد را به رونالدو خواهم داد

فلورنتینو پرز در مورد سختی های کار برای رئال مادرید در جذب نیمار، برنامه هایش برای زیدان، زمان انتخاب مربی جدید و وضعیت برخی از بازیکنان تیم صحبت کرد.

رئال مادرید برای خرید نیمار، مهاجم سانتوس، وارد بازار نقل و انتقلات تابستانی شده بود، اما تنها شاهد انتقال او به بارسلونا شد! و اکنون رئیس باشگاه رئال مادرید، در صحبت هایی از موانعی که رئال مادرید برای خرید او پیش رو داشتند، خبر داد.

پرز به Cadena SER گفت: "سه سال پیش فرصت جذب او وجود داشت و ما هم می خواستیم از آن استفاده کنیم، اما باشگاه او حاضر به فروش او نشد و او قراردادش را تمدید کرد. او بازیکن بزرگی به نظر می رسد و اگر خرید او شرایط داخلی باشگاه را تغییر نمی داد ما او را به خدمت می گرفتیم.

ما برای خرید او باید با باشگاه سانتوس، پدر بازیکن و شرکتی که 40 درصد از سهم نیمار را در اختیار دارد، مذاکره می کردیم؛ و این برای ما بیش از 150 میلیون یورو هزینه در بر می داشت. نمی دانم برای بارسا چقدر هزینه داشته است!"

پرز آماده ابقا در سمت ریاست باشگاه است و روز 2 ژوئن اگر کس دیگری در انتخابات کاندید نشود، او در پست خود خواهد ماند. این مرد 66 ساله، اعلام کرد که بعد از مشخص شدن آینده اش، مربی بعدی رئال مادرید را تعیین خواهد کرد، که تصور می شود کارلو آنچلوتی باشد.

"اگر کاندید دیگری نباشد، من روز 3 شنبه جلسه ای تشکیل خواهم داد و مذاکرات در مورد موضوع سرمربی را شروع خواهیم کرد. ابتدا با خود او صحبت خواهم کرد، چرا که حتی اگر مردم باور هم نکنند، ما هنوز با کسی صحبت نکرده ایم. می خواهم که زیدان این مسئولیت را به عهده بگیرد.

وقتی که مربی جدید از راه برسد، او و زیدان راهی پیدا خواهند کرد که چگونه جهشی کیفی داشته باشیم.

آنچلوتی؟ تا هفته بعد در مورد این موضوع صحبت نخواهیم کرد. کلوپ؟ دوستش دارم، مربی خوبی است. نظر من این است که او مربی مناسبی برای رئال مادرید است، اما بازیکنانی که او با آنها کار کرده است خیلی جوان تر از آنهایی است که در رئال مادرید حضور دارند!

ما بابت هیچکس غرامت نخواهیم داد. برای کارانکا نمی دانم؛ نمی دانم که او خواهد رفت یا نه، اما فکر می کنم او حقوقش را دارد.

قدرت مورینیو در باشگاه؟ همه مربیان قبلی هم این قدرت را داشتند اما کاراکتر هر کدام متفاوت بود. من هرگز چیزی به مربیان نگفته ام. ما تصویر و هویت باشگاه را گم نکرده ایم. من دیدم که مربی رئال مادرید انگشتش را در چشم کسی فرو کند (تیتو ویلانوا). کاری که مورینیو انجام داد اشتباه بود و خود او نیز این را تصدیق کرد؛ اما این تاریخ 110 ساله باشگاه را عوض نمی کند.

هر اتفاقی که افتاد و هرکاری که او انجام داد رسانه ها تبدیل به یک مسأله مهم جهانی کردند؛ همه بازیکنان تیم به من گفته اند که مورینیو بهترین مربی بوده که آنها با او کار کرده اند."

از رئیس باشگاه در مورد وضعیت تعدادی از بازیکنان تیم پرسیده شد و او در پاسخ گفت:

"کاکا؟ زیدان و مربی تیم در مورد او تصمیم خواهند گرفت. تمدید قرارداد با برخی اسپانسر ها نیز شامل این موضوع می شود. ما بیش از 400 میلیون یورو از بابت او و دیگران سود کردیم.

او بدشانسی آورد که مصدوم شد و آنطور که همه ما امیدوار بودیم ظاهر نشد. سپس اوزیل آمد، اما او یک شخص ویژه است.

رونالدو و ناراحتی اش؟ نمی دانم که او پیشنهادی از PSG داشته است یا نه؛ اما همانطور که گفتم، وقتی ما صحبت کنیم، من تمام تلاشم را خواهم کرد که او ناراحت نباشد. لحظاتی بدی بود که گذشت. از آنجا که رفتار و عملکرد او جذاب و دیدنی است، مورینیو به من توصیه کرد که هرگز او را نفروشم.

کریستیانو یک الگو است و هیچ مشکلی با کسی ندارد. او بهترین بازیکن دنیاست و من می خواهم بهترین دستمزد را در جهان به او بپردازم.

آلونسو؟ ما کاملاً از او راضی هستیم. او هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی است و مربی جدید و زیدان خواهند دید که چه کار باید کرد. جانشین پیدا کردن برای او خیلی سخت است و این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که ما در آینده خواهیم داشت. اما ما می خواهیم تا جایی که ممکن است از حضور او لذت ببریم.

هیگواین؟ هیچکس با یوونتوس صحبتی نکرده است."

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,895
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,437
  • بازدید ماه : 3,437
  • بازدید سال : 42,517
  • بازدید کلی : 2,153,871