loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 69 یکشنبه 1392/03/05 نظرات (0)

خبر رسمی: نیمار 2شنبه بارسایی می شود؛قراردادی 5 ساله درانتظار ستاره برزیلی

سران باشگاه های سانتوس و بارسا و خود نیمار این خبر را تائید کردند که این ستاره جوان روز 2شنبه قرارداد جدیدش را با بارسلونا به امضا می رساند

 

- سران باشگاه بارسلونا رسما تائید کردند که بعد از توافق با باشگاه سانتوس و خود نیمار، این ستاره برزیلی روز دوشنبه قراردادی 5ساله را با باشگاه کاتالان به امضا می رساند.

روز گذشته باشگاه سانتوس اعلام کرده بود که به پیشنهاد دو باشگاه رئال مادرید  و بارسلونا پاسخ مثبت داده و حالا این خود نیمار است که باید در این رابطه تصمیم گیری کند. بعد از آن خود نیمار در صفحه اینستاگرام و فیس بوکش اعلام کرد که بازی روز یکشنبه اش مقابل فلامنگو، آخرین بازی اش با پیراهن سانتوس خواهد بود

در بیانیه منتشره توسط باشگاه بارسلونا می خوانیم:« دو باشگاه بارسلونا و سانتوس برسر انتقال نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور به باشگاه کاتالان به توافق رسیدند. این ستاره برزیلی با قراردادی 5 ساله به بارسلونا خواهد پیوست.»

کمی بعد از آن هم باشگاه بارسلونا در صفحه توئیترش پیوستن نیمار به این تیم را تبریک گفت و پروفایل این بازیکن را در وب سایت رسمی اش قرار داد.

بدین ترتیب به نظر می رسد که او با قراردادی 28 میلیون یورویی تا تابستان سال 2018 به بارسلونا خواهد پیوست.

رقم دستمزد سالانه نیمار در بارسا حدود 7 میلیون یورو خواهد بود. به علاوه در بخشی از این قرارداد توافق شده که دو بازی دوستانه میان بارسلونا و سانتوس (یکی در برزیل ویکی در خارج از برزیل برگزار شود.»

نیمار در صحبت هایی دراین باره گفت:« تا روز دوشنبه خبری نخواهد بود. خانواده  و دوستان من از تصمیمم خبر دارند. روز دوشنبه با بارسلونا قرار داد امضا خواهم کرد. می خواهم از هواداران سانتوس به خاطر این 9 سال خارق العاده تشکر کنم. احساس من به این باشگاه و هواداران هرگزتغییر نمی کند و حسی جاودانه است. تنها تیمی مثل سانتوس می توانست چنین تجربیاتی در داخل و خارج از زمین فوتبال را برای من فراهم کند.به علاوه باید از هواداران تیم که حتی در شرایط سخت هم مرا حمایت کردند تشکر کنم. من بازهم تاکید می کنم که آخرین بازی ام را روز یکشنبه در برزیلیا برگزار خواهم کرد. جامها، گلها، دریبل ها و جشن ها وترانه هایی که هواداران برای من ساختند همیشه در قلب من خواهد ماند.. الان شرایط متفاوتی است. به خاطر این خداحافظی ناراحتم و برای چالش جدید پیش رویم خوشحال.امیدوارم که خدایارم باشد.»

قرارداد نیمار با سانتوس تا سال 2014 اعتبار داشت ولی حالا او به لالیگا منتقل خواهد شد. طبق گزارش های منتشره نیمار در روز 4 ژوئن در بارسلونا معارفه خواهد شد.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,055
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,597
  • بازدید ماه : 2,597
  • بازدید سال : 41,677
  • بازدید کلی : 2,153,031