loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 73 یکشنبه 1392/03/05 نظرات (0)
El gráfico con toda la información de Neymar

صبح امروز نیمار در صفحه رسمی خود در فیسبوک متنی را منتشر کرد که اخبار و شایعات روزهای اخیر، مبنی بر پیوستن او به بارسلونا را تأیید کرد.

"بچه ها؛ من اینجا در کنار دوستان و خانواده ام هستم و آنها به من کمک کردند تا چیزهایی در اینجا بنویسم...

چیزی که نتوانستم تا دوشنبه نگه اش دارم...

دوستان و خانواده ام اکنون تصمیم مرا می دانند. دوشنبه با بارسلونا قرارداد امضاء خواهم کرد. می خواهم به خاطر این 9 سال باورنکردنی، از تمام هوادران سانتوس تشکر کنم. احساس من نسبت به باشگاه و هواداران هیچوقت تغییر نخواهد کرد؛ این حس ابدی است!

تنها باشگاه سانتوس می تواند برای من طوری باشد که در داخل و خارج از آن زندگی کرده باشم و هرچیزی به من ارائه کرده باشد.

من از تمام هوادرانی که حتی در سخت ترین لحظات از من حمایت کردند، قدردانی می کنم. عناوین قهرمانی، گل ها، دریبل ها، جشن ها و آهنگی که هواداران برای من ساختند برای همیشه در قلب من خواهد ماند...

فردا یک بازی در برزیلیا خواهیم داشت. می خواهم یک بار دیگر از فرصت استفاده کنم و با این پیراهن به میدان بروم و فریاد هوادران را بشنوم که اسم مرا به همراه سرود، فریاد می زنند...

من به تمام این ها افتخار می کنم...

لحظه متفاوتی برای من است، ناراحت به خاطر خداحافظی و خوشحال به خاطر چالش جدید.

خداوند به انتخابم برکت بدهد؛ و من همیشه در سانتوس خواهم بود!"

باشگاه بارسلونا هم در تأیید این خبر گفت:

"باشگاه بارسلونا و سانتوس، بر سر انتقال نیمار داسیلوا سانتوس جونیور به توافق رسیدند و این مهاجم برزیلی برای 5 سال آینده پیراهن بلوگرانا را به تن خواهد کرد."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,125
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,667
  • بازدید ماه : 2,667
  • بازدید سال : 41,747
  • بازدید کلی : 2,153,101