loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 76 شنبه 1392/03/04 نظرات (0)
الکسیس تأیید کرد که در بارسا خواهد ماند

الکسیس سانچز بار دیگر اعلام کرد که علی رغم شایعات، مبنی بر علاقه برخی از تیمهای سری آ، او در بارسلونا خواهد ماند.

این ملی پوش شیلیایی فصل پر فراز و نشیبی را در بارسلونا پشت سر گذاشت و در ماه های اخیر گفته می شد که وی در تابستان به یکی از دو تیم اینتر یا یوونتوس خواهد پیوست.

او در این رابطه به خبرنگاران گفت: "باشگاه به من گفته که خواهم ماند. تیم های دیگری به من علاقه دارند ولی می خواهم که در بارسلونا بمانم.

مسئولان باشگاه چندین بار این را تأیید کرده اند، بنابراین آرام هستم. من خوشحالم که حداقل یک سال دیگر با این پیراهن بازی کنم. قصد من همیشه ماندن بوده است."

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1392/03/04 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

سلام عالیه به منم سر بزن و نظر بده لطفا با تشکر اگه دوست دارید تبادل لینک و بنر کنیم.
پاسخ : ممنون.سرزدم،ازتبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 858
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,400
  • بازدید ماه : 1,400
  • بازدید سال : 40,480
  • بازدید کلی : 2,151,834