loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 72 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)

چابی :مورینیو خیلی جنجالی بود؛ آلکانتارا باید صبور باشد؛ با کاسیاس توانستیم تیم ملی را ازبحران نجات دهیم

مورینیو همیشه یک انگیزه مضاعف برای بارسا بود.

 

- چابی ارناندس یکی از کاپیتان های بارسلونا سومین دوره جایزه فیرپلی را که از سوی گروه بازیکنان بارسلونا اهدا می شود را مال خود کرد. او درمراسمی که درآن اکثر اعضای اتحادیه پیشکسوتان بارسلونا، ساندرو روسل، رئیس باشگاه کاتالان و اعضای خانواده اش شرکت داشتند این جایزه را دریافت کرد و در مورد مسائل مختلفی، از ایکر کاسیاس و ژوزه مورینیو گرفته تا تنش های موجود قبل از داربی کاتالونیا مقابل اسپانیول صحبت کرد.

دراینجا گزیده ای از صحبت های او را به گزارش روزنامه آ.اس برای شما آماده کرده ایم که می توانید در دوقسمت آن را مطالعه کنید. این بخش اول صحبت های چابی است:

*جدایی مورینیو از رئال: مورینیو خیلی جنجالی و خیلی متعصب بود. ترجیح می دهم که در باره آینده او صحبت نکنم. چون این ارزش های ما را تغییری نخواهد داد. مورینیو همیشه یک انگیزه مضاعف برای بارسا بود.

*تماس با کاسیاس: من ارزش زیادی برای کاسیاس قائلم . چون با کمک او بود که توانستیم کمی از بحران و فشار موجود در تیم ملی اسپانیا را کم کنیم

*انجام مراسم پاسییوو در داربی کاتالونیا: من هواداران اسپانیول را درک می کنم؛آنها شاید دوست نداشته باشند چنین مراسمی راببیند. اگر این مراسم از سوی بازیکنان اتفاق نیفتد، هیچ مسئله ای نیست .می دانم که بازیکنان و اعضای کادر فنی اسپانیول احترام زیادی برای ما قائلند و حتی اگر برایشان خیلی سخت باشد هم این مراسم را انجام خواهند داد.چون ما در مقابل رئال مادرید چنین کاری کرده بودیم و از همین رو آنها هم برای ما مراسم پاسیوو را برگزار می کنند.

*جنجال برسر پوشاندن پیراهن بارسلونا برتن مجسمه کلمب:من درطول تمام عمرم یک ابی اناری بودم و به نظرم فوق العاده بود. درک می کنم که بعضی ها شاید ناراحت شده باشند ولی از نظر من جایی برای بحث نیست

*تیاگو آلکانتارا:او فوتبالیست فوق العاده ای است.نه تنها برای آینده، بلکه همین الان هم فوق العاده است. اودرترکیب اصلی تیم ثبات ندارد ولی باید صبور باشد.من هم برای رسیدن به جایگاهم درترکیب اصلی بارسا سختی زیادی کشیدم. اگر بخواهم چیزی به او بگویم، می گویم که صبور باشد؛ چون مبدل به بازیکنی کلیدی در بارسلونا خواهد شد و سرنوشت او رسیدن به موفقیت دراینجاست.

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,537
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,079
  • بازدید ماه : 2,079
  • بازدید سال : 41,159
  • بازدید کلی : 2,152,513