loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 74 جمعه 1392/03/03 نظرات (0)

مسی: اولین الگوی فوتبالی ام آیمار بود؛ پنجمین توپ طلا را هم می خواهم

ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که می خواهد سالیان سال پیراهن بارسا را برتن کند

- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در گفتگو با «ال کومرسیو»ی پرو بار دیگر به این نکته اشاره کرده که دوست دارد سالها برای بارسلونا بازی کرده و برای کسب پنجمین توپ طلایش بجنگد.

مسی در بخشی از صحبت هایش گفته:« فقط می توانم بگویم که بارسلونا حال و آینده من است.»

او در ادامه صحبت هایش گفته که در بارسا خواهد ماند و البته رویایش این است که روزی با پیراهن نیولز اولدبویز، تیمی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده به میدان برود:« من واقعا تیم نیولز اولد بویز را دوست دارم و بارها گفته ام که دوست دارم که قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال دست کم یک فصل برای این تیم به میدان بروم. ولی در دنیای فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. درحال حاضر تنها می توانم بگویم که بارسلونا حال و آینده ام است. می خواهم مدت زیادی در اینجا بمانم.»

او درادامه صحبت هایش با مرور الگوهای فوتبالی اش گفت:« اولین بازیکنی که در دنیای فوتبال به تحسینش پرداختم، پابلو آیمار بود. حافظه خوبی ندارم که بخواهم تمام فوتبالیست هایی که گاهی بازیهای آنها را دنبال می کردم را نام ببرم ولی کاملا یادم می آید که بازیهای آیمار را با دقت تماشا می کردم. او اولین نامی است که به ذهن من می آید.»

در بخش دیگری از این گفتگو که در روزنامه ال موندو دپورتیوو نیز بازتاب یافت، مسی در مورد تمایل زیادش برای پیشرفت و بهبود حرف زد و از علاقه اش برای فتح پنجمین توپ طلایش در دنیای فوتبال گفت:« دروغ است اگر بگویم که نمی خواهم دوباره فاتح توپ طلا شوم.این یکی از بزرگترین شادی هایی است که دنیای فوتبال به من داده. من از بازی کردن و رقابت کردن لذت می برم. تا زمانی که شرایط بدین ترتیب باشد، مطمئن باشید که این روند ادامه خواهد یافت.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,133
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,675
  • بازدید ماه : 2,675
  • بازدید سال : 41,755
  • بازدید کلی : 2,153,109