loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 47 پنجشنبه 1392/03/02 نظرات (0)
جرارد، کرگر را در صف بهترین مدافعان سال های گذشته اروپا می داند

چند روز پس از بازنشستگی جیمی کرگر و در حالی که باور عدم حضور او در سال آینده برای قرمزها دشوار به نظر می رسد، استیون جرارد همبازی و دوست قدیمی کارا، وی را یکی از بهترین مدافعان اروپا در فاصله سال های 2004 تا 2008 می داند. 

جرارد به سایت رسمی باشگاه گفت:" من فکر می کنم بین سال 2004 تا سه چهار سال بعد از آن، او یکی از بهترین مدافعان اروپا بود. شما همیشه لیستی از بهترین نام ها دارید، نام هایی مانند تری، فردیناند، نستا و کاناوارا و به نظر من نام جیمی نیز در کنار این نام ها قرار داشت. این همیشه مایه مباحات بود که حضور او را در کنارمان حس می کردیم. " 

" در کنار آن، او چیزی داشت که بسیاری دیگر از بازیکنان ندارند. او کسی بود که همواره هر سختی ای را به بدن خود می داد تا کار درست را برای پیروزی تیم انجام دهد. بازیکنان زیادی این کار را نمی کنند. من فکر می کنم زمانی که در مورد بقیه بازیکنان صحبت می کنیم، در مورد چیزهایی مانند تکنیک، هوشمندانه بازی کردن و چیزهایی از این دست صحبت می کنیم. اما برای من چیزی که جیمی را خاص جلوه می داد میل و عزم راسخ او بود.  " 

 

همچنین امروز جیمی کرگر تیم منتخب خود از بازیکنان هم تیمی و رقیب را در 17 سال حضور در لیورپول معرفی کرد. 

تیم منتخب لیورپول : رینا، فینان، هیپیا، اگر، ریسه، آلونسو، هامان، جرارد، سوارز، فاولر و اوون. 

تیم منتخب بازیکنان حریف: بوفون، کافو، کاناوارو، دسایی، مالدینی، روی کین، ژاوی، اینیستا، رونالدو، آنری و مسی

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,368
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,910
  • بازدید ماه : 2,910
  • بازدید سال : 41,990
  • بازدید کلی : 2,153,344