loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 57 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)

دروازه‌بان ليورپول که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته به اظهار نظر در اين مورد پرداخته است.


جوزپه رينا دوران فوتبال خود را از نيوکمپ آغاز کرد و پس از آن راهي ويارئال شد تا بازي‌هاي بيشتري به او برسد. او سپس توسط رافائل بنيتس به ليورپول رفت و با اين تيم عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

به گزارش فارس، در حال حاضر او را مهم‌ترين گزينه باشگاه بارسلونا براي قرار گرفتن در چارچوب دروازه کاتالان‌ها عنوان مي‌کنند.

پس از آنکه ويکتور والدس اعلام کرد ديگر علاقه‌اي براي ماندن در بارسلونا ندارد، مديران اين تيم به دنبال يافتن جانشيني براي او رفتند ولي تاکنون دروازه‌باني مطمئن پيدا نکرده‌اند.

رينا در گفت‌وگو با راديو اسپانيا نظر خود در مورد حضور در بارسلونا را اظهار داشته است. «3 سال ديگر از قراردادم با ليورپول باقي مانده است و من هم از حضور در آنفيلد بسيار راضي هستم. خانواده‌ام نيز از حضور در انگليس لذت مي‌برند. از اينکه بارسلونا براي جذب من ابراز علاقه کرده احساس خوبي دارم ولي نمي‌دانم باشگاه‌ها با هم تماسي داشته‌اند يا نه. در حال حاضر فکر نمي‌کنم اتفاق مهمي رخ داده باشد که بتوان به آن اشاره کرد.»

منبع:ورزش سه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 556
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,098
  • بازدید ماه : 1,098
  • بازدید سال : 40,178
  • بازدید کلی : 2,151,532