loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 48 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)

ستاره برزيلي سانتوس اعلام کرد تصميمي را که فکر مي‌کند براي خودش و باشگاه بهترين است، اتخاذ خواهد کرد.


نيمار در مراسم اهداي جوايزي که توسط فدراسيون فوتبال برزيل برگزار شد، خصوص آينده‌اش صحبت کرد. بازيکن سانتوس که قراردادش با باشگاه سال 2014 به پايان مي‌رسد، به شدت مورد توجه بارسلونا و رئال مادريد قرار گرفته است.

به گزارش فارس، اين بازيکن 21 ساله اعلام کرد: وقتي با باشگاه تمديد کردم، همه به من براي اين قرارداد تا سال 2014 تبريک گفتند. اکنون که به پايان اين قرارداد نزديک مي‌شوم، همه مي‌گويند من خودشيفته هستم. مي‌خواهيم کاري را که براي هر دو طرف بهترين است انجام دهيم.

ملي‌پوش برزيلي در خصوص حضور مدير باشگاه بارسلونا در برزيل گفت: نمي‌دانم چرا اينجاست. او بايد با پدر من صحبت کند. او اين چيزها را مي‌داند. من چيزي نمي‌دانم زيرا با پدرم صحبتي نکرده‌ام.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,130
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,672
  • بازدید ماه : 1,672
  • بازدید سال : 40,752
  • بازدید کلی : 2,152,106