loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 80 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)
دني آلوز مدافع تيم بارسلونا در مصاحبه اي گفت صحبت هايي كه درباره نزديك بودن او و پاري سن ژرمن زده مي شود صرفا يك شايعه است واو نه به مقصد فرانسه نه هيچ جاي ديگري قصد ترك بارسلونا را ندارد.
دني آلوز: شايعه سازي نكنيد من از بارسلونا نمي روم

دفاع آخر برزيلي بارسلونا دني آلوز در مصاحبه اي گفت كه تمام شايعات درباره نزديك بودن او و پاري سن ژرمت دروغ است و اينكه قصد ندارد بارسلونا را به مقصد هيچ باشگاه ديگري ترك كند چرا كه در اين باشگاه خوشحال است.

وي گفت : من با افتخار مي گويم كه يك بازيكن بارسلونايي هستم و از حضورم در اين تيم بيشترين لذت را مي برم و هيچ مذاكره بين من با هيچ باگاه ديگري صورت نگرفته و باشگاه هم مالي به فروش من نيست .

وي همچنين نظر خود را درباره فوتبال رو به رشد فرانسه گفت : آنها بازيكنان گران مي خرند و مي خواند از ايت طريق پيشرفت كنند ، در حال حاضر تيم هاي آن ها با مشكل ثبات بازيكن و انگيزه مواجه است اما مسيري كه مي روند درست است و بي شك نتيجه بخش خواهد بود.

منبع:فوتبال آنلاین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,209
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,751
  • بازدید ماه : 2,751
  • بازدید سال : 41,831
  • بازدید کلی : 2,153,185