loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 55 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)

رائول: بارسلونا دوبار می خواست من را بخرد؛امیدوارم اسپانیا قهرمان جام جهانی برزیل شود

ستاره سابق باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرد که به عنوان یک مادریدی هرگز دوست نداشته تا برای بارسا به میدان برود

 

- رائول گونسالس اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با مجله ورلد ساکر شرکت کرده و به مسائل مختلف دنیای فوتبال پرداخته؛ از دوران حضورش در رئال مادرید و تجربه حضور در قطر گرفته تا ابراز تمایل بارسا و یوونتوس برای جذب او

دراینجا می توانید گزیده هایی از صحبت های رائول به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*جدایی ات از رئال، گزیده ایده آلت بود؟: اوضاع این طور پیش رفت. من به یک تغییرویک ماجراجویی جدید نیاز داشتم. جدایی ام از رئال هیچ ارتباطی با روی کار آمدن ژوزه مورینیو نداشت. من چند ماه قبل از آمدن او تصمیم به جدایی گرفتم. با او هم صحبت کردم و مورینیو رفتار خیلی دوستانه ای با من داشت

*سرمربیان بزرگی که داشتی: والدانو و کاپلو..این دو ، دو انسان متفاوت بودند، چه ازدیدگاه انسانی و چه از دید مربیگری . کاپلو خیلی جدی است. او از همان سبک مربیان تیپیک ایتالیایی است که کاملا حرفه ای است. او یک برنده واقعی است. والدانو ترجیح می دهد با بازیکنان بیشتر صحبت کند و کاملا دوستانه کار می کند. او دلیل رسیدن من به تیم اصلی رئال بود

*پیشنهاد از تیمهای دیگر: درطول دوران حضورم در رئال، سه بار سران یوونتوس برای جذب من دست به کار شده بودندولی من پیشنهادهایشان را ردمی کردم. چون نمی خواستم به تورین بروم. دوبار هم بارسلونا برای خریداری ام ابراز تمایل کرد ولی به عنوان یک مادریدی دوست ندارم آنجا بازی کنم..هیچ وقت..مادرید شهرمن است. من درمادرید متولد شدم و خانواده ام، خواهر و برادرهایم و دوستانم همه در مادرید هستند

*تیم ملی اسپانیا: من مشکل شخصی ای با آراگونس نداشتم.او تصمیم گرفت که دیگر روی من حسابی بازنکند. وقتی این تعدادبازیکن خوب داشته باشی، این کاملا طبیعی است. زندگی وفوتبال همین است.من ده سال از حضور درتیم ملی لذت بردم و102 بازی ملی انجام دادم؛ به عنوان یک اسپانیایی و یک طرفدار، از موفقیت های تیم ملی اسپانیا احساس خوشبختی می کنم.این تیم در سه تورنمنت بزرگ متوالی قهرمان شده و امیدوارم که در جام جهانی برزیل هم قهرمان شود؛این اتفاقی تاریخی خواهد بود

*عدم بازگشت به تیم ملی با روی کار آمدن دل بوسکه: با آمدن دل بوسکه، تیم ملی قهرمان اروپا بود و نیمکتی مملو از بازیکنان خوب داشت. خیلی سخت بود که بتوان به اردوی این تیم برنده بازگردم. من تصمیم قطعی ام را گرفته بودم. دل بوسکه انسانی فوق العاده و یک سرمربی بزرگ است و ما در رئال با او دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا راکسب کردیم.

*السد قطر: هدف من درالسد قطر فتح تمام جام های ممکن است. حالا ما قهرمان لیگ هستیم ولی این تیم در سال201 قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده بود. این چالشی است که دوست دارم آن را در یک قاره دیگر نیز تجربه کنم

*قطرو جام جهانی 2022: قطری ها تلاش زیادی می کنند تا دراین پروژه بزرگ موفق باشند و 9 سال دیگر دنیا شاهد یک جام جهانی فوق العاده خواهد بود. قطعا آب و هوا، معضل بزرگی است. در ماه های ژوئن و جولای اینجا خیلی گرم است ولی برای برگزاری جام جهانی، بهتر این است که این رقابت ها در دسامبر یا ژانویه برگزار شود.دراین زمانها هوا ایده ال است. ولی اگرجام جهانی در تابستان برگزار شود، دمای استادیوم ها به لطف دستگاه های تهویه، حدود20 درجه خواهدبود.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,047
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,589
  • بازدید ماه : 3,589
  • بازدید سال : 42,669
  • بازدید کلی : 2,154,023