loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 47 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)
هوملز تماسش با بارسلونا را رد می کند

مدافع توانمند بوروسیا دورتوند هر گونه تماس از طرف باشگاه بارسلونا برای به خدمت گیری او را تکذیب کرد.


در هفته های گذشته شایعاتی مبنی بر توافق و انتقال متس هوملز، مدافع ارزشمند و ملی پوش بوروسیا دورتموند به بارسلونا در رسانه های دنیا انتشار یافت که این بازیکن آن ها را بی اساس می داند.

هوملز در مصاحبه با نشریه کیکر در این باره گفت:" هیچ تماسی نه از طرف بارسلونا و نه هیچ باشگاه دیگری با من گرفته نشده است. اگر قرار باشد این شایعات روزی به حقیقت بپیوندند خودم در مورد آن ها صحبت می کنم ولی وقتی می گویم در حال حاضر این شایعات حقیقت ندارند مردم باید حرفم را باور کنند. از بین بردن شایعاتی که دیگران درست می کنند وظیفه من نیست."

هوملز هم چنین درباره بازی فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ هم گفت:" بازی فوق العاده پر تنش خواهد بود، نمی توانم تصور کنم که گل های زیادی رد و بدل شود."

هوملز در بازی شنبه شب تیمش برابر هوفنهایم در هفته آخر بوندس لیگا دچار آسیب دیدگی و تردید هایی برای حضورش در فینال وجود دارد.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,652
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,194
  • بازدید ماه : 4,194
  • بازدید سال : 43,274
  • بازدید کلی : 2,154,628