loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 83 دوشنبه 1392/02/30 نظرات (0)

هافبک چلسي گفت که رکورد گلزني او تا مدت‌ها ادامه خواهد يافت، مگر آن‌که سران اين باشگاه مسي را جذب کنند.


فرانک لمپارد با دو گلي که هفته‌ گذشته برابر آستون‌ويلا به ثمر رساند، تعداد گل‌هاي خود را به 203 رساند و با پشت‌سر گذاشتن بابي تامبلينگ، عنوان بهترين گلزن تاريخ باشگاه چلسي را به خود اختصاص داد.

به گزارش ايسنا ، لمپارد در گفت‌وگو با روزنامه‌ "سان" انگليس عنوان کرد، رکورد او با چلسي تا مدت‌ها شکسته نخواهد شد: "بر اين باورم که رکوردم مدت‌ها شکسته نخواهد شد، مگر اين که مسي به استمفوردبريج بياوريم."

لمپارد که پس از 47 سال موفق شد، رکورد تامبلينگ را بشکند، گفت: با توجه به شرايط فوتبال امروزي رکوردم مدت‌ها بر جا خواهد ماند. در گذشته يک بازيکن سال‌ها در يک تيم بازي مي‌کرد، اما الان شرايط فرق کرده است. اين گونه نيست که با شکستن رکوردم ناراحت شوم. حاضرم تا مثل تامبلينگ با افتخار و خوشحالي تمام آن را تقديم شخص ديگري کنم.

تامبلينگ 71 ساله که الان لمپارد را بالاتر از خود مي‌بيند، اين گونه درباره شکسته شدن رکوردش واکنش نشان داد: هم احساس خوشحالي مي‌کنم و هم احساس ناراحتي. طبيعي است که شکسته شدن رکورد گلزني‌ام آن هم پس از 47 سال ناراحت کننده است اما از اين که بازيکني همچون لمپارد اين رکورد را شکسته، خوشحالم. او يک سال ديگر هم با چلسي تمديد کرد و مي‌تواند تعداد گل‌هاي خود را اضافه کند. تنها من و لمپارد رقم 200 را پشت سر گذاشته‌ايم و فکر نمي‌کنم بازيکن ديگري بتواند به اين رکورد برسد.

لمپارد تنها يک ساعت پس از شکستن رکورد گلزني تامبلينگ به او تلفن زد. او گفت: چند سالي است که افتخار آشنايي با تامبلينگ را دارم. رابطه بسيار صميمي با هم داريم و کسي نمي‌تواند ما را از هم دور کند. ما از خانواده چلسي و بخشي از تاريخ باشگاه هستيم. اگر رکورد شخصي غير از تامبلينگ را شکسته بودم، برابر دوربين‌ها ژست مي‌گرفتم و فخرفروشي مي‌کردم.

او درباره اين سوال که مهم‌ترين گل‌هايي که او در دوران حضورش در چلسي زده است به کدام بازي‌ها مربوط مي‌شود، گفت: دو گلي که برابر ويگان در فصل 2004 – 2005 به ثمر رساندم، بسيار مهم بود؛ چرا که قهرماني چلسي را تضمين کرد. گلي که برابر بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندم. در آن صحنه با يک چرخش توپ را از بالاي سر والدس به گل تبديل کردم. همچنين دو گلي که هفته‌ گذشته برابر آستون‌ويلا به ثمر رساندم؛ چرا که باعث شکسته شدن رکورد تامبلينگ شد.

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,403
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,945
  • بازدید ماه : 3,945
  • بازدید سال : 43,025
  • بازدید کلی : 2,154,379