loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 61 شنبه 1392/02/28 نظرات (0)
کنفرانس مطبوعاتی تیتو ویلانووا

ویلانووا: "نیمار؟ اکنون وقت صحبت درباره نقل و انتقالات نیست. من در جریان نیستم. مطمئنا هنگامی که صحبت از به خدمت گرفتن بازیکنی باشد من آن را خواهم شنید. تغییر در کادر فنی؟ این اتفاق هر سال روی می دهد و بسیار خوب است که اشخاصی با ایده های جدید به تیم اضافه شوند اما بعدا به آن فکر خواهیم کرد. ما خیلی وقت است که نیمار را زیر نظر داریم و فیلم بازی های او را در 2 سال اخیر مشاهده کرده ایم. همه باشگاه ها او را می خواهند."

ویلانووا ادامه داد: "هر کسی می تواند درباره عملکرد ما در لیگ اظهار نظر کند. به نظر من ما فصل خوبی داشتیم. هنگامی که بارسا قهرمان لیگ شده است مسلما فصل خوبی داشته ایم."

سرنوشت الکسیس و پدرو؟ "الکسیس در سطح خوبی بازی می کند و هر چه به پایان فصل نزدیکتر شدیم او پیشرفت بیشتری کرد. شایعه خروج پدرو از تیم نیز حقیقت ندارد. او از حمایت و اعتماد کامل من برخوردار است و من می دانم او چه نقشی در تیم دارد."

ویلانووا در پایان گفت که هفته آینده بار دیگر برای آزمایشاتی به نیویورک سفر خواهد کرد اما قبل از بازی با اسپانیول در هفته 37 لالیگا بازخواهد گشت.

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,035
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,577
  • بازدید ماه : 3,577
  • بازدید سال : 42,657
  • بازدید کلی : 2,154,011