loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 61 پنجشنبه 1392/02/26 نظرات (0)

 

سسک فابرگاس بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: من در مرکز پروژه های دنبال شده در بارسا قرار دارم.

  -به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، سسک فابرگاس بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در رابطه با شایعه جدایی اش از این تیم و حضور در تیم های اینتر، منچستر یونایتد و میلان گفت: خبر جدایی من از این تیم صحت نداشته و درست نیست، زیرا من هنوز هم احساس می کنم که مهره ای بسیار مهم و کاملا کلیدی هستم و می توانم برای این تیم مثل یک بازیکن موفق پیش روم.

من در پیراهن بارسا توانستم قهرمانی در لالیگا را تجربه کنم و این اتفاق جالب توجهی برایم بود حالا هم معتقد هستم که در مرکز پروژه های دنبال شده در بارسا قرار دارم بنابراین اخبار منتشره در خصوص جدایی ام از این تیم صحت نداشته و درست نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 580
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,122
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 40,202
  • بازدید کلی : 2,151,556