loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 44 پنجشنبه 1392/02/26 نظرات (0)

چابی (2):کاسیاس شایسته چنین برخوردی نیست؛ مورینیو دلیل ناکامی های ما درمسیر قهرمانی نبوده

من باور ندارم که بایرن یا رئال برتر از ما باشند. در لحظات کلیدی، ما در شرایط ایده آلی نبودیم.

 

- چابی ارناندس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در گفتگویی رسانه ای اعلام کرده که موافق آن است که تغییرات کمی درتیم اصلی باشگاه کاتالان اعمال شود ودرادامه صحبت هایش به دفاع از ایکر کاسیاس برخاسته.

متن صحبت های چابی را در دو قسمت و به گزارش آ.اس برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی این صحبت ها را مطالعه کنید:

*نیمار:  بازیکنانی این چنینی می توانند در هر تیمی جا بیفتند ولی اینها موضوعاتی هستند که سایرین درموردش تصمیم گیری می کنند. هر کسی که به تیم ما بیاید، از او به خوبی استقبال می کنیم؛ نیمار بازیکنی بزرگ و متفاوت است که تفاوت ها را رقم می زند و درمصاف های تک به تک فوق العاده است. او یکی از اولین چهره های بین المللی نسل جدید خواهد بود

*سالهایی که هیچ جامی از راه نمی رسید: در آن زمان ما حتی فکرش را هم نمی کردیم که درآینده چنین روزهایی از راه برسند.من آبی اناری هستم و آبی اناری ها همیشه خوش بینند. حالا سالهاست که با این فلسفه کار می کنیم و این نتیجه این تلاشهاست

*ناکامی بارسا در مقابل حریفان بزرگ: من باور ندارم که بایرن یا رئال برتر از ما باشند. در لحظات کلیدی، ما در شرایط ایده آلی نبودیم. در نیمه نهایی جام حذفی ما در حالی مقابل رئال قرار گرفتیم که می توانستیم کار را تمام کرده و به نتیجه مطلوب برسیم ولی این طور نشد. در بازی با بایرن هم نه ازنظر فیزیکی خوب بودیم و نه از نظر روانی

*آینده بارسا بدون والدس:بدون هیچ شکی او غایب بزرگی خواهد بود. حضور او به تیم ما ثبات می داد و دلمان برایش تنگ می شود. امیدواریم که دروازه بانی که جانشین او می شود بتوانددر سطح و اندازه های او ظاهر شود

*احساسات موجود در میان هواداران: این مشکل سالهای اخیر ما بوده. توقعات آنقدر بالا رفته که وقتی قهرمان لالیگا می شوی، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. ما جام های زیادی کسب کرده ایم و همیشه باید به این اهمیت زیادی داد .  توقعات زیادی وجود دارد. اگر در لیگ قهرمانان اروپاقهرمان نشوی، انگار هیچ جامی نبرده ای

* فشردگی بازی های تیم ملی: هر مورد، داستان خودش را دارد. من خودم دوست دارم تا هر3روز یکبار به رقابت بپردازم؛ البته وقتی که در شرایط آرمانی هستم..من خودم خوشم می آید که دراردوی تیم ملی باشم؛ می خواهم به جام کنفدراسیون ها رفته و درآن به قهرمانی برسم. مسابقات زیادی پیش روست ولی این به برنامه بازیهابسته است

*مورینیو و ایکر: نمی دانم که مورینیو در رئال می ماند یا نه. ولی ناراحت شدم؛به خاطر اتفاقاتی که برسر بازیکن مهمی مثل ایکر در حال رخ دادن است. حس کشنده ای است. خیلی ها معتقد بودند که توپ طلا باید به کاسیاس رسد و حالا اوضاع به نحوی است که او اصلا به حساب نمی آید. ایکر دوست من است و الگو و سمبلی بزرگ و کاپیتان لاروخاست. او شایسته چنین برخوردی نیست.

*اگر مورینیو برود، به نفع بارسا می شود؟: نمی دانم. به خاطر حضور مورینیو نبوده که ما در رسیدن به برخی جامها ناکام ماندیم. رئالی ها به قهرمانی هایشان و به حس رقابتی شان ادامه خواهند داد

 foton

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,293
  • بازدید ماه : 1,293
  • بازدید سال : 40,373
  • بازدید کلی : 2,151,727