loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 104 دوشنبه 1392/02/23 نظرات (0)

مدافع برزيلي بارسلونا اعلام کرد که خواهان رفتن سرمربي پرتغالي از رئال مادريد نبوده است.


دني آلوس پس از پايان ديدار تيمش مقابل اتلتيکو مادريد اظهار داشت: دنياي خبرنگاران بدون مورينيو بسياري از تيترهاي خودش را از دست مي‌دهد. با رفتن مورينيو شما بيشتر از ما چيز از دست مي‌دهيد. من نمي‌خواستم مورينيو برود زيرا رقابت هميشه خوب است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ديدار اسپانيول و رئال مادريد را نديدم زيرا بازي پورتو و بنفيکا را تماشا مي‌کردم. قهرماني ما در لاليگا مشخص شده بود. صفحه ديگري به کتاب قطور تاريخ باشگاه اضافه کرديم.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: نظر من را درباره نيمار مي‌دانيد اما اين به من مربوط نيست. اگر پول داشتم، خودم او را مي‌خريدم.

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,504
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,046
  • بازدید ماه : 2,046
  • بازدید سال : 41,126
  • بازدید کلی : 2,152,480