loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 118 دوشنبه 1392/02/16 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی که در دیدار چهارشنبه شب قبل مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به میدان نرفت، در دیدار شب گذشته در نیمه نیمه دوم به بازی رفت و با زدن دو گل ستاره تیمش بود.

پیکه: مسی هنوز بهترین است

جرارد پیکه، مدافع بارسا، معتقد است که مسی با دو گلی که در دیدار روز گذشته مقابل بتیس به ثمر رساند، نشان داد که هنوز بهترین بازیکن دنیاست.

ستاره آرژانتینی که در دیدار چهارشنبه شب قبل مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به میدان نرفت، در دیدار شب گذشته در نیمه نیمه دوم به بازی رفت و با زدن دو گل ستاره تیمش بود.

پیکه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما می دانیم که لئو بهترین بازیکن دنیاست و برای سال های آینده هم همچنان بهترین خواهد بود. او می داند که چگونه در بهترین زمان، در بهترین مکان باشد."

او همچنین در مورد سو تفاهمی که با تیتو داشته و سرمربی بارسا از او به عنوان یکی از گزینه های جدایی بارسا در تابستان نام برده، صحبت کرد و گفت:" من احترام زیادی برای تیتو قائل هستم. او از زمانی که من 15 سال داشتم، مربی من بوده است. من در مورد چیزی که او روز گذشته گفته، احساس بدی ندارم. او سرمربی تیم است و می تواند هر چیزی که بخواهد، بگوید.  

او گفت که ما نیاز به تقویت داریم و من در مورد خودم، از بعد شخصی، صحبت کردم. همه ما در فصل آینده باید بهتر کار کنیم."

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,620
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,162
  • بازدید ماه : 3,162
  • بازدید سال : 42,242
  • بازدید کلی : 2,153,596