loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 61 شنبه 1392/02/14 نظرات (0)

آدریانو، مدافع برزیلی بارسلونا امیدوار است تا قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند و علاقه دارد که باز هم در بارسلونا بازی کند.

 

امیدواری آدریانو به تمدید قرارداد با بارسلونا

قرارداد این بازیکن برزیلی تا سال 2014 است و وی قصد دارد که این مدت را بیشتر کند. آدریانو در سال 2010 با مبلغی بالغ بر حدودا 9.5 میلیون یورو از سویا به نیوکمپ منتقل شد.

این بازیکن 28 ساله امیدوار است که همچنان با بارسلونا ادامه دهد و موفقیت‌های بیشتری با کاتالان‌ها کسب کند.

آدریانو هم‌چنین درباره این موضوع گفت: "من تا به حال چندین بار درباره قرارداد خود با سران باشگاه صحبت داشته‌ام و در چند هفته اخیر هم به دلیل تمرکز بر روی لیگ قهرمانان اروپا زیاد به این موضوع فکر نکردم."

"باشگاه می‌خواهد که با بهترین‌ها ادامه دهد، من نیز دوست دارم که در همین جا به بازی‌ام ادامه دهم. من اکنون به امضای یک قرارداد جدید نزدیک‌تر شده‌ام و احتمالا تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد."

آدریانو در ادامه درباره احتمال پیوستن نیمار،دیگر بازیکن برزیلی به بارسلونا صحبت کرد: "من او را بسیار زیاد دوستش دارم،خوشحال می‌شوم اگر با هم در یک تیم بازی کنیم."

"او در حال حاضر یکی از مهم‌ترین بازیکنان برزیل است. ما دوست داریم که او را فصل آینده در بارسا ببینیم، اما این مسائل فقط به خود نیمار و باشگاه بستگی دارد، هنوز باید منتظر باشیم."

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,378
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,920
  • بازدید ماه : 1,920
  • بازدید سال : 41,000
  • بازدید کلی : 2,152,354