loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 67 جمعه 1392/02/13 نظرات (0)

تو را به خاطر خوش تیپی ات نگه نمی دارند؛ اگر برای تیم جام قهرمانی نیاوری،با یک لگد تو را بیرون می اندازند.

گواردیولا در آرژآنتین: بازگشت به بارسا؟ این یک دوره تمام شده است

پپ گواردیولا سرمربی پیشین باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه در یک مراسم سخنرانی در بوئنوس آیرس شرکت کرد.

دراین مراسم مائوریسیو ماکری،رئیس سابق باشگاه بوکاجونیورس و شهردار کنونی پایتخت آرژآنتین نیز حضور داشتند.

به علاوه در نیمه شب پنجشنبه به وقت اسپانیا هم پپ در کنفرانس دیگری تحت عنوان «احساس،لیدری و کار تیمی» شرکت کرد .

دراولین سخنرانی پپ در آرژانتین او به سوالات مختلفی پاسخ داد. او در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت احتمالی اش به بارسلونا گفت:«دوره حضور من در بارسلونا دوره ای بود که به پایان رسید. هر کسی به بلوغ می رسد. دوره حضور من روی نیمکت مربیگری بارسلونا دوران فوق العاده ای در زندگی ام بود که به پایان رسید. وقتی کسی تصمیم به ترک باشگاهی می گیرد، بهتر است از اینکه،به جای او تصمیم گرفته می شود و او را از تیم کنار می گذارند.من در بارسلونا احساس خوشبختی می کردم.»

گواردیولاادامه داد:«این افتخار بزرگی است که یکی از اعضای بارسلونا بودم ولی زندگی ادامه دارد و باید به دنبال چالش های دیگری بود. بعید است که مجددا هدایت بارسلونا را در دست بگیرم.»

او در این جلسه که با حضور کودکان آرژانتینی برگزار می شد به آنها گفت:«اگر انسان بدی باشید، نمی توانید به افتخارات بزرگی برسید. من با ترک بارسلونا احساس آرامش زیادی را در درونم حس کردم.»

پپ درمورد همکاری اش با مسی در بارسلونا گفت:«هدایت بهترین بازیکن دنیا،افتخار بزرگی برای من بود. من دلم برای مسی و بازیهای خوبش تنگ شده. باید بگویم که فتح جام های قهرمانی حس جالبی بود و اصلا بد نیست. ولی نباید حسرت خورد. تو را به خاطر خوش تیپی ات نگه نمی دارند؛ اگر برای تیم جام قهرمانی نیاوری،با یک لگد تو را بیرون می اندازند.»

ماکری،شهردار بوئنوس آیرس هم در ادامه از گواردیولانظرش را در مورد قهرمان احتمالی جام جهانی 2014 پرسید و پپ در پاسخ به این سوال گفت:« اسپانیا بزرگترین کاندیدای قهرمانی است و درکنار اسپانیا قدرت های همیشگی،ارژانتین، برزیل و آلمان نیز هستند.»

سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ ترجیح داد تا در مورد شرایط تیم آتی اش و برد قاطعانه این تیم مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبتی نکند:« من تا ماه جولای کارم را به عنوان سرمربی بایرن آغازنخواهم کرد و صحبت کردن دراین باره به نظرم جالب نیست.»

پپ بعد از حضور دراین کنفرانس در مراسم ناهار رسمی شرکت کرد که در آن مراسم شخصیت های بزرگی از جمله آلخاندرو سابه یا سرمربی کنونی تیم ملی آرژانتین،پیتزی،بازیکن سابق بارسلونا وسرمربی کنونی سن لورنزو؛گابی میلیتو، دیوید ترزگه و میگل آنخل بریندیسی، سرمربی کنونی ایندپندینته نیز حضور داشتند. این مراسم ناهار در هتل فور سیزنز بوئنوس آیرس برگزار شد و پپ با گابی میلیتو، مانل استیارته، پیتزی و برادرش پره برسر یک میز نشست.

بعد از برگزاری این ضیافت رسمی،الخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین برای دقایقی با پپ دیدار و گفتگو کرد.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 776
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,318
  • بازدید ماه : 1,318
  • بازدید سال : 40,398
  • بازدید کلی : 2,151,752