loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 94 پنجشنبه 1392/02/12 نظرات (0)

من تماسی از سوی سران رئال نداشتم.روز نه می من 68 ساله می شوم و فکر می کنم که باید به استراحت کردن فکر کنم.

هاینکس: بارسا با مسی یک تیم است و بدون مسی تیمی دیگر

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ در پایان بازی 4شنبه شب تیمش مقابل بارسلونا که با برد 0-3 باواریایی ها در نوکمپ به پایان رسید غرق در شادی و سرور بود.

او در مورد برد 0-7 تیمش در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل بارسلونا صحبت کرد و گفت:«اگر این مرحله از رقابت ها را به صورت کلی نگاه کنیم،ما 0-7 به پیروزی رسیدیم. نمی توان قاطعانه تر از این برد و حالا باید از این لحظات لذت ببریم. بارسایی ها در بازی برگشت، بوسکتس،ماسچرانو و وپویول را هم نداشتند . ما توانستیم فوتبالی سرعتی را ارائه کنیم و فضاهای نفوذ را به روی تیم حریف ببندیم. ما در طول این فصل از این نظر عملکرد خیلی خوبی داشتیم.»

هاینکس درمورد غیبت مسی دراین بازی گفت:«غیبت مسی در زمین همه ما را متعجب کرد.با وجودی که ما بازی بی عیب و نقصی را انجام دادیم ولی باید یک نکته را پذیرفت که بارسلونا با مسی یک تیم است و بدون او تیمی دیگر.»

سه گل باواریایی ها دراین بازی را آرین روبن، جرارد پیکه (گل به خودی) و توماس مولر به ثمر رساندند.

هاینکس ادامه داد:«ما از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و کاملا مشخص بود که تیم من تمرکز بالایی دارد.مطمئنم که هیچ کسی توقع برد 0-7 در مجموع دو دیدار را از ما نداشت. بارسا بازیکنان زیاید را دراختیار نداشت و ما هم هوشیارانه کار کردیم.»

این سرمربی بزرگ حالا باید تیمش را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا که روز 25 می در ومبلی برگزار می شود آماده کند. هاینکس در مورد مصاف با دورتموند در ورزشگاه ومبلی ادامه داد:«دورتموند شایسته رسیدن به فینال بود. آنها دراین فصل عملکرد خوبی داشتند. این سورپرایز کوچکی است که آنها به فینال رسیده اند وامیدوارم که ما بتوانیم در ومبلی موفق باشیم. ما حالا آنچه در بازی 4شنبه شب به آن دست یافتیم را بازتاب خواهیم داد و از شرایط لذت خواهیم برد و بعد هم تمرکزمان را برروی بازی بعدی مان که در بوندس لیگا و مقابل دورتموند است قرار می دهیم.»

این روزها خیلی ها هاینکس را جانشین احتمالی مورینیو در باشگاه رئال مادرید می دانند ولی این مربی 67 ساله چنین موضوعی را تکذیب کرده و گفته:«من تماسی از سوی سران رئال نداشتم.روز نه می من 68 ساله می شوم و فکر می کنم که باید به استراحت کردن فکر کنم.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 821
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,363
  • بازدید ماه : 1,363
  • بازدید سال : 40,443
  • بازدید کلی : 2,151,797