loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 53 چهارشنبه 1392/02/11 نظرات (0)

کرویف بین سال های 1973 تا 1978 برای بارسا بازی کرد و سپس از 1988 به مدت 8 فصل هدایت این تیم را برعهده داشت

گواردیولا: موفقیت های بارسا بدون کرویف قابل تصور نیست

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، با ستایش از نقش یوهان کرویف در موفقیت های سال های اخیر بارسا، اعلام کرد که آبی و اناری ها بدون اسطوره هلندی نمی توانستند به این سطح برسند.

گواردیولا که در دوره 4 ساله حضورش در نوکمپ به عنوان سرمربی، 14 جام مختلف را با این باشگاه فتح کرد و فصل آینده روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست، کرویف را مهمترین فرد در بازگشت بارسلونا به دوران اوج می داند.

او در گفتگو با ال تیمپو گفت:" کرویف کسی است که موفقیت های بارسا را آغاز کرده است. او تاثیرگذارترین چهره باشگاه است.

همه ما توانایی انجام کارهای مشخصی را داریم اما من نمی توانم مانند بارسا چیزی را از یک خرابه بسازم.

من چیزهای زیادی از او یادگرفتم. من نمی توانم بارسای فعلی را بدون کارهای او در 20 سال قبل تصور کنم. همه آنهایی که بعد از او آمدند، هر یک تاثیراتی گذاشتند اما من بیش از همه از او متشکر هستم."

کرویف بین سال های 1973 تا 1978 برای بارسا بازی کرد و سپس از 1988 به مدت 8 فصل هدایت این تیم را برعهده داشت.

بسیاری او را تاثیرگذارترین چهره در شکل گیری آکادمی باشگاه بارسلونا، لا ماسیا، می دانند.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,007
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,549
  • بازدید ماه : 2,549
  • بازدید سال : 41,629
  • بازدید کلی : 2,152,983