loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 91 چهارشنبه 1392/02/11 نظرات (0)

رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ درباره صحبت هایی که از او مبنی بر بازی کثیف بارسلونا طی روز های گذشته در مطبوعات به چاپ رسیده بود توضیح داد و می گوید حرف های او درست ترجمه نمی شوند و این یک سوء تفاهم است.

 

بکن باوئر: بارسا بازی جوانموردانه را رعایت خواهد کرد، حرف های من اشتباه ترجمه می شوند

در روز های گذشته مصاحبه هایی از فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان در دنیای فوتبال پخش شد که او به تیمش هشدار داده بود که بارسلونا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای جبران شکست چهار بر صفر بازی رفت هر کاری خواهند و حتی به شیوه های کثیف روی خواهند آورد.

او در آخرین مصاحبه اش گفت:" اگر از حرف های من سوء برداشت شده است عذر خواهی می کنم. من فقط منظورم این بود که بارسلونا هر جه در توان داشته باشد برای این بازی انجام خواهد داد اما نه چیزی بر خلاف قوانین. وقتی می گویم آن ها هر کاری خواهند کرد یعنی به حریفشان فشار خواهند آورد. چیزی که کاملا طبیعی است و من خودم هم زمان بازیگری و مربیگریم این کار را می کردم."

قیصر فوتبال آلمان در ادامه گفت:" بارسلونا یکی از بزرگ ترین و صادق ترین باشگاه های اروپاست و من احترام زیادی برای آن ها قائلم و مطمئنم در بازی چهارشنبه بازی جوانمردانه رعایت خواهد شد. هر دو تیم هر چه در توان دارند برای رسیدن به فینال به کار خواهند گرفت، این تمام چیزی است که من می خواستم بگویم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,197
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,739
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 40,819
  • بازدید کلی : 2,152,173