loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 163 یکشنبه 1392/10/29 نظرات (0)

ژاوی که تا سال 2016 با بارسا قرارداد دارد، به تازگی اعلام کرد ماندن در باشگاهی مانند بارسا تا پایان دوران حرفه ای کار ساده ای نیست.

 

 

آنری: ژاوی باید تا پایان دوران حرفه ای اش در بارسا بماند


سایت گل- تیری آنری، ستاره سابق بارسا، معتقد است که ژاوی، هافبک باتجربه آبی و اناری ها، باید تا پایان دوران حرفه ای اش در نوکمپ بماند.

ژاوی که تا سال 2016 با بارسا قرارداد دارد، به تازگی اعلام کرد ماندن در باشگاهی مانند بارسا تا پایان دوران حرفه ای کار ساده ای نیست.

به تازگی شایعاتی در مورد پیوستن این هافبک باتجربه به باشگاه آمریکایی نیویورک رد بولز، باشگاه فعلی آنری، منتشر شد اما آنری معتقد است چنین انتقالی نباید انجام شود.

او به خبرنگاران گفت:" ژاوی می‌تواند هر کاری که دوست دارد انجام دهد. از نظر من با توجه به تمام کارهایی که او برای فوتبال و بارسلونا انجام داده است، باید بقیه زندگی‌اش را در همان باشگاه بماند.

ژاوی می‌تواند در لیگ آمریکا، فرانسه، انگلیس یا در همسایگی من بازی کند. من فکر می‌ کنم او بازیکنی فوق‌العاده است. مردم نمی‌توانند تشخیص دهند ژاوی چه کارهایی در زمین انجام داده است."

بازیکن فرانسوی که پیش از پیوستن به بارسلونا در تابستان 2007 برای موناکو، یوونتوس و آرسنال بازی می‌کرد، درباره توپ طلای 2013 که به کریس رونالدو رسید، نیز گفت:" همه در فرانسه دوست داشتند ریبری برنده این جایزه شود. من فکر می‌کردم او برنده شود زیرا سال گذشته بسیار عالی کار کرد و تقریبا همه جام‌ها را به دست آورد. همان قدر که چهار سال پیش دوست داشتم مسی برنده شود، امسال دوست داشتم ریبری برنده این جایزه شود."

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 3,205
  • بازدید سال : 30,211
  • بازدید کلی : 2,141,565