loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 98 چهارشنبه 1392/10/25 نظرات (0)

این ملی پوش برزیلی که در تابستان گذشته از سانتوس به بارسا پیوست، عملکرد قابل قبولی در این مدت داشت اما او معتقد است که هنوز می تواند بازی های به مراتب بهتری ارائه بدهد.

 

 

 

 

 

نیمار: موضوع غیر قانونی در قرارداد من وجود ندارد


 

سایت گل- نیمار، ستاره بارسا، اعلام کرد هنوز بهترین بازی هایش را برای آبی و اناری ها به نمایش نگذاشته است.

این ملی پوش برزیلی که در تابستان گذشته از سانتوس به بارسا پیوست، عملکرد قابل قبولی در این مدت داشت اما او معتقد است که هنوز می تواند بازی های به مراتب بهتری ارائه بدهد.

او به نشریه اسپورت گفت:" با انجام هر بازی، اعتماد به نفس من افزایش پیدا می کند. من کم کم می توانم آزادی عمل بیشتری در زمین نشان بدهم و می دانم که می توانم بازی هایی به مراتب بهتر از آنچه تاکنون ارائه دادم، به نمایش بگذارم.
من خیلی سریع در بارسا جا افتادم اما هنوز این پروسه ادامه دارد. هر بار که بازی می کنم، احساس می کنم بر تجربه ام افزوده می شود و بیشتری بازی واقعی ام را به نمایش می گذارم."

نیمار در 25 دیداری که در همه رقابت ها برای بارسا انجام داد، 11 گل به ثمر رساند و معتقد است که در آینده می تواند آمار بهتری به جا بگذارد.

" گل ها و پاس گل ها از راه می رسند و واقعا این چیزی نیست که نگران آن باشم.  

اول از همه دوست دارم به تیم کمک کنم. تنها چیزی که من را نگران می کند، چالش هایی است که در راه رسیدن به قهرمانی در جام های مختلف پیش روی ما وجود دارد."

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 729
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,271
  • بازدید ماه : 1,271
  • بازدید سال : 40,351
  • بازدید کلی : 2,151,705