loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 78 دوشنبه 1392/10/23 نظرات (0)

سایت گل – در مراسم فیفا، یوپ هاینکس جایزه مربی سال را گرفت.

 

 

یوپ هاینکس مربی سال شد


یوپ هاینکس پس از دریافت این جایزه گفت: «بی‌نهایت خوشحالم که این‌جا آمده‌ام تا جایزه را بگیرم. این برای من بسیار عالی است که این جایزه را در انتهای دوران مربی‌گری‌ام دریافت کنم. معمولا در ورزش‌های تیمی سخت بتوان اوضاع را چنین کنار هم قرار داد. این کار را تنها من انجام ندادم، بلکه این کار کل باشگاه بایرن مونیخ و افرادی بود که در این دوره با من همکاری کردند.

ما از نعمت بازیکنان در کلاس جهانی بهره‌مند بودیم و آنها عملکردی عالی داشتند. کادر مربی‌گری هم البته تاثیر خود را گذاشتند. می‌خواهم از همه تشکر کنم که همکاری کردند و کمک کردند که این تیم برنده را بسازیم.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,623
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,165
  • بازدید ماه : 4,165
  • بازدید سال : 43,245
  • بازدید کلی : 2,154,599