loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 93 دوشنبه 1392/10/23 نظرات (0)

زیدان که به دلیل نقش پررنگش در قهرمانی فرانسه در جام جهانی برنده توپ طلا شد، امشب توپ طلا 2013 را به نفر برنده اهدا می کند.

 

 

زیدان: گزینه من هنوز هم رونالدو است


سایت گل- زین الدین زیدان، برنده توپ طلای سال 1998، از اینکه بار دیگر در مراسم توپ طلا حضور پیدا کرده، ابراز خوشحالی کرد.

زیدان که به دلیل نقش پررنگش در قهرمانی فرانسه در جام جهانی برنده توپ طلا شد، امشب توپ طلا 2013 را به نفر برنده اهدا می کند.

او به خبرنگاران گفت:" این روز بسیار مهمی برای هر سه بازیکن است. چند سال قبل، من اینجا بودم تا توپ طلا را دریافت کنم و امشب اینجا هستم تا جایزه را اهدا کنم.

توپ طلای من بعد از جام جهانی 1998 بود و زندگی من را تغییر داد.کریس رونالدو هنوز گزینه مورد نظر من است اما من نفر برنده را تعیین نمی کنم. هر سه بازیکن سال فوق العاده ای داشتند و می توانند برنده شوند.

من آخرین بازیکن فرانسوی هستم که برنده توپ طلا شد اما با توجه به نسل جدید فوتبال فرانسه، دیر یا زود، یک نفر آن را می برد."

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,309
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,851
  • بازدید ماه : 1,851
  • بازدید سال : 40,931
  • بازدید کلی : 2,152,285