loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 57 سه شنبه 1392/02/10 نظرات (0)

رئیس افتخاری بایرن مونیخ بابت اظهارات جنجالی اخیر خود در خصوص بازی برگشت باواریایی‌ها و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کرد.

فرانتس بکن باوئر با ابراز تاسف از سوءبرداشت از اظهارات اخیرش که توسط روزنامه آلمانی بیلد به چاپ رسید، تاکید کرد منظور او این نبوده که بارسلونا می‌خواهد از تاکتیک‌های غیرقانونی برای شکست دادن بایرن مونیخ استفاده کند.

بیلد روز گذشته به نقل از بکن باوئر نوشته که بارسلونا برای شکست دادن بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به فینال به هر حربه‌ای متوسل می‌شود حتی تاکتیک‌های غیرقانونی.

او حالا مدعی است که منظورش چیز دیگری بوده است. اسطوره فوتبال آلمان گفت: عذرخواهی می‌کنم اگر حرف‌هایی که زدم باعث گمراهی برخی شده است. منظور من فقط این بود که بارسلونا هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا به فینال برسد اما منظورم کارهای غیرقانونی نبود. وقتی گفتم هر کاری منظورم این بود که حریف را تحت فشار می‌گذارد و این در زمین فوتبال اتفاقی طبیعی است که حتی خود من چه به عنوان بازیکن چه به عنوان مربی بارها تجربه‌اش کرده‌ام.

قیصر در خاتمه اظهار داشت: بارسا یکی از بزرگ‌ترین و پاک‌ترین تیم‌های دنیاست و من همیشه آن را تحسین کرده‌ام. من اطمینان دارم که آنها در دیدار چهارشنبه شب بازی جوانمردانه را رعایت خواهند کرد. هر 2 تیم تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا به فینال برسند. این تمام آن چیزی بود که می‌خواستم بگویم.

منبع:تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 40,008
  • بازدید کلی : 2,151,362