loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 81 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که مسی درجایگاهی بالاتر از کریس رونالدوست

 

 

منوتی: مسی حالا هم سطح بهترین روزهای مارادوناست


سایت گل- سسار لوئیس منوتی در صحبت هایی با اشاره به سبک بازی کنونی لیونل مسی به بررسی حال و روز او پرداخته

او در مورد مسی گفته:« مسی حالا همسطح بهترین روزهایی است که از مارادونا دیده ام.»

منوتی در ادامه صحبت هایش به مقایسه مسی با کریس رونالدو پرداخته و گفته:« رونالدو در روزهای خوبی است و فصل خوبی را پشت سرمی گذارد ولی از نظر فوتبالی، لئو برای تیمش مهمتر است تا کریس. به نظرم کریستیانو در شرایط بهتری است ولی هنوز نتوانسته به پای کارهایی که مسی در سالهای اخیر برای بارسا انجام داده برسد.»

منوتی در ادامه گفتگویش با لاسارسا به این نکته اشاره کرد که این شانس را داشته تا برای دومین دوره هدایت بارسا را در دست بگیرد. او در فصل 4-1983 نیز مربیگری بارسا را برعهده داشت.او  دراین باره گفت:« وقتی خوان گاسپارت رئیس بارسا بود می خواست با من قرار داد ببنند. او قبل از آنتیچ برای فصل 3-2002 با من تماس گفت. حتی چمدان هایم را بسته بودم تا به بارسلونا بیایم ولی در آخرین مکالمه تلفنی به من گفت که قرارداد شش ماهه خواهد بود و من گفتم نه.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,801
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,343
  • بازدید ماه : 2,343
  • بازدید سال : 41,423
  • بازدید کلی : 2,152,777