loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 89 جمعه 1392/10/13 نظرات (0)

طرفداری - پوگبا سال های شکل گیری خود را در یونایتد مدیون سر الکس فرگوسن می داند، حتی اگر آن ها همیشه چشم در چشم هم نبوده باشند.

پوگبا افزود: "او در درک توانایی های بازیکنان منحصر به فرد است، حتی قبل از اینکه آن ها خود را بشناسند و از توانایی های خود باخبر شوند. بسیاری موفقیت خود را مدیون او می دانند. او به توانایی های من اعتقاد داشت، حتی اگر به من فرصت بازی نمی داد. او همچنین گفت من در ایتالیا باید مبارزه کنم، زیرا نژادپرستی در ایتالیا بیش از حد است، اما من به او گفتم در هر جایی و به خصوص انگلستان نژادپرستی وجود دارد، همانطور که توسط جان تری و لوییس سوارز اثبات شد."

"حقیقت این است که من تمام تلاشم را برای حل و فصل مشکلاتم در انگلستان کردم. شش ماه اول یادگیری در انگلستان واقعا جهنمی بود. دقیقا زمانی که زبان آنجا را ندانید، انگلیسی ها آن چنان به شما کمک نخواهند کرد."

"فوتبال ایتالیا تاکتیکی تر از انگلستان است، اما در حال حاضر سری آ دست کم گرفته شده است. فشار زیاد، نگرانی، تنش و وسواس در اینجا وجود دارد. من از اینکه شدیدا تحت نظر هستم، رنج می برم، به علاوه اینکه رسانه ها در طول مدت هفته در مورد رفتار شما صحبت می کنند و هرگز نمی گذارند شما به راحتی نفس بکشید. تمرکز حداکثری نکته ای است که سبب تفاوت، سختی، فوق العادگی و غیر قابل پیش بینی بودن فوتبال از نوع ایتالیایی اش می شود."

پوگبا بارها و بارها با تیم های چلسی، پاریسن ژرمن، بارسلونا، بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال در یک سال اخیر لینک شده است، اما معتقد است که از حضور در یوونتوس خوشحال است.

پوگبا در این باره گفت: "من نمی خواهم انکار کنم که در کودکی آرزوی بازی در بارسلونا و آرسنال را داشتم، اما من اکنون آرزو می کنم که برای تیم ملی فرانسه بازی کنم و در مقابل برادرانم در تیم ملی گینه به میدان روم."

"یووه برای من معنی زیدان، ترزگه و ندود را می دهد. در اینجا استعداد، کلاس، نظم و انضباط و کار گروهی می باشد. من می دانم یک سفر طولانی پیش رو دارم و به مقصد نهایی چشم دوخته ام."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 39,256
  • بازدید کلی : 2,150,610