loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 108 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)

طرفداری- لیونل دل کاستیلو پدر سرجیو آگوئرو اذعان می کند که پسرش به بارسلونا نخواهد رفت، هر چند که او می گوید سرجیو آرزو دارد همیشه در کنار لئو مسی بازی کند.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مهاجم ملی پوش آرژانتینی تیم منچستر سیتی فصل بسیار درخشانی را با تیمش تا به اینجا پشت سر گذاشته است، این مهاجم ریزنقش تا کنون موفق شده 19 گل در تمامی دیدارهایی که به میدان رفته بزند؛ البته در حال حاضر آگوئرو به علت مصدومیت از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است.

باشگاه های متعددی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده اند، از جمله بارسلونا قهرمان اسپانیا، هر چند که پدر سرجیو می گوید که پسرش سیتی را ترک نخواهد کرد.

پدر آگوئرو در پاسخ به این سوال که پسرش به نیوکمپ می رود یا خیر گفت: "من خیلی دوست دارم که او در کنار لیونل مسی بازی کند اما فعلا هیچ صحبتی نشده است.

سرجیو و لئو همیشه در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا با هم صحبت می کنند؛ آن ها دوستان خوبی هستند و همیشه با هم شوخی می کنند و می خندند جدا از این که بارسلون و سیتی باید با هم رقابت کنند.

ما شاهد دو بازی بزرگ خواهیم بود، نمی دانم می توانم به خانه مسی بروم یا نه ولی حتما او را در هتل ملاقات می کنم.

من فکر می کنم سیتی در اتحاد 2 - 0 پیروز شود و در دیدار برگشت بازی را 1 ب0 ببازد؛ من هر دو تیم بارسا و منچستر سیتی را دوست دارم، مسی را هم دوست دارم اما خوب مایلم تا تیم پسرم موفق شود.

من آرزو می کنم سرجیو در آن بازی گل زنی کند اما مهم پیروزی سیتی است؛ بازیکنان بارسا همه بزرگ هستند و یاران تیم سیتی باید بسیار مراقب آن ها باشند.

آن ها تشنه پیروزی هستند و اگر می خواهید در لیگ قهرمانان موفق شوید باید به حکومت بارسلون پایان دهید."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,095
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,637
  • بازدید ماه : 3,637
  • بازدید سال : 42,717
  • بازدید کلی : 2,154,071