loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 81 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)

در روز اول ژانویه به بارسلونا برمی گردم تا فرادی آن روز تمریناتم را با هم تیمی هایم آغاز کنم. این همان چیزی است که درحال حاضر کم دارم.

 

 

مسی: از نحوه پیشروی اوضاع راضی هستم


سایت گل- لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونادر گفت و گوی کوتاهی با برنامه کواترو در مورد برنامه هایش درروزهای آتی صحبت کرده.

مسی اعلام کرده که روز اول ژانویه سوار برهواپیما به سمت اسپانیا پرواز خواهد کرد تاتمریناتش را زیر نظر تاتا مارتینو آغاز کند.

ستاره آرژانتینی گفته:« در روز اول ژانویه به بارسلونا برمی گردم تا فرادی آن روز تمریناتم را با هم تیمی هایم آغاز کنم. این همان چیزی است که درحال حاضر کم دارم.»

مسی ادامه  داد:« از نحوه پیشروی همه چیز راضی هستم. از همان روز اولی که مصدوم شدم، در تجهیزات بارسلونا تمریناتم را آغاز کردم و بعد از آن به آرژآنتین آمدم. اینجا تمریناتم را دنبال کردم و الان ده روز یا 3 هفته است که تلاش می کنم تا از نظر فیزیکی به روزهای اوج بازگشته و بتوانیم خیلی زود به میادین برگردم.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,851
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,393
  • بازدید ماه : 3,393
  • بازدید سال : 42,473
  • بازدید کلی : 2,153,827