loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 78 یکشنبه 1392/10/08 نظرات (0)

ملی‌پوش اسپانیایی گفته گواردیولا الگوی دوران نوجوانی‌اش بود.

 

 

اینیستا: گواردیولا من را به سطح فعلی‌ام رساند


سایت گل – آندرس اینیستا گفته بازی زیر نظر پپ گواردیولا تجربه‌ای بی‌نظیر بود.

گواردیولا در سال‌های 2008 تا 2011 مربی بارسا بود و آنها را به سه قهرمانی لیگ و دو قهرمانی لیگ قهرمانان رساند و در مجموع 14 عنوان کسب کرد.

اینیستا می‌گوید: «بازی‌های گواردیولا را از تلویزیون تماشا می‌کردم و رویایم این بود که بتوانم مثل او بازی کنم. چیزی که بیش از همه من را غافلگیر کرد این بود که او چگونه می‌تواند با ذهنی روشن بازی‌سازی کند.

او و مایکل لادروپ مهم‌ترین بازیکنان دوران کودکی من بودند. زمانی که گواردیولا مربی من شد احساسی بی‌نظیر به من دست داد.

او من را به سطح فعلی‌ام رساند.»

اینیستا همچنین گفت که ویکتور والدس باید جانشین ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا شود: «کاسیاس نماد ماست. او بهترین دروازه‌بان دنیاست. اما در تیم ملی بازیکنانی هستند که کاملا برای جانشینی او آماده‌اند. مانند ویکتور والدس و په‌په رینا. به نظرم زمان والدس فرارسیده است. البته تصمیم را مربی باید بگیرد.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,465
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,007
  • بازدید ماه : 3,007
  • بازدید سال : 42,087
  • بازدید کلی : 2,153,441