loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 83 یکشنبه 1392/10/08 نظرات (0)

ستاره برزیلی باشگاه وولفسبورگ خوشحال است که صحبت هایی درمورد احتمال انتقالش به باشگاه کاتالان مطرح شده است

 

 

لوئیس گوستاوو: افتخار بزرگی است که نامم با بارسا مرتبط می شود


سایت گل- لوئیس گوستاوو ستاره برزیلی باشگاه وولفسبورگ ویکی از ستاره های سلسائو در جام کنفدراسیون های سال 2013 در گفتگو با گلوبو سپورته در مورد شایعاتی مبنی بر انتقال او به بارسلونا صحبت کرده است.

گوستاوو که تا سال 2018 با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد دراین باره گفته:« همیشه خیلی خوب است که نام تو با بارسلونا مرتبط شود.این سومین باری است که درمورد تمایل بارسا به من صحبت می شود. »

دراوایل فصل پیش نیز صحبت هایی درمورد تمایل بارسا برای جذب گوستاوو مطرح بود. این صحبتها کمی قبل از تصمیم او برای جدایی از بایرن به گوش می رسید ولی او درنهایت به وولفسبورگ پیوست وعملکرد خیلی خوبی هم دراین تیم دارد.

این درحالی است که سران ارسنال در تابستان گذشته به فکر جذب گوستاوو بودند ولی او این پیشنهاد را رد کرد و دراین باره گفته:« من آن موقع دوست نداشتم که از آلمان بروم. چون آلمان کشوری است که خیلی خوب در آن جا افتاده ام. انگیزه های وولفسبورگ دقیقا همان چیزی است که من به دنبالش بودم. می خواهم دراینجا چیزی را تجربه کنم که در بایرن موفق به انجام آن نشده بودم.»

البته حالا با روی بازتری از احتمال جدایی تیمش صحبت می کند:« من قراردادی طولانی مدت دارم که در آن بندی برای جدایی زودهنگام نیز قراردارد. اگر تیمی حاضر به پرداخت این مبلغ باشد، می تواند مرا بخرد.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,229
  • بازدید ماه : 1,229
  • بازدید سال : 40,309
  • بازدید کلی : 2,151,663