loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 96 شنبه 1392/10/07 نظرات (0)

مطمئنم آن سخنان بی‌ادبانه را ایرانی‌ها به او نگفته‌اند صددرصد اطمینان دارم و مطمئن هستم این کار یک ایرانی نبوده چون ایرانی ادب و انسانیت دارد

 

 

مشایخی: باز هم می گویم آن حرف ها را ایرانی ها به مسی نزدند


سایت گل - جمشید مشایخی که امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود پس از دیدار با علی دایی در جمع خبرنگاران گفت:« من با توجه به سن و سالم پیر شده‌ام و این پیری باعث می‌شود که برخی اوقات یک نفر نداند که دو هفته پیش چه حرفی را زده است آنچه که برای من بسیار مهم و با اهمیت بود این است که نوجوانان و جوانان این مملکت ورزش را از قدیم تا الان سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.»

پیشکسوت بازیگری در پاسخ به این سوال که آیا درخصوص مسی هم با دایی صحبت کردید یا خیر گفت:« مسی یک فوتبالیست برجسته و بزرگ در دنیا است مثل علی دایی که سال‌ها در آسیا آقایی می‌کرد. ما بزرگان زیادی در این فوتبال داریم که همه باشخصیت‌اند. مسی هم فوتبالیست با شخصیت و با اخلاقی است و من مطمئنم آن سخنان بی‌ادبانه را ایرانی‌ها به او نگفته‌اند صددرصد اطمینان دارم و مطمئن هستم این کار یک ایرانی نبوده چون ایرانی ادب و انسانیت دارد بیا که نوبت صلح و دوستی است و عنایت به شرط آنکه نگوییم از آنچه رفت حکایت. ما در فرهنگ و ادب خود مسائل زیادی را رعایت می‌کنیم که همه آنها درس اخلاق است چطور ممکن است ایرانی‌ها به یکی از بزرگترین ورزشکار جهان توهین کند این اتفاق افتاده اما نه توسط ایرانی‌ها من خاک پای ملت ایرانم و همیشه افتخار می‌کنم که ایرانی هستم و مودبم.»

جمشید مشایخی در پاسخ به این که که با وجود این سن و سال با چه انگیزه با مسی و فوتبالیست ها دیدار می کند گفت:« نیروی من اول این یک نیروی خدایی است و بعد هم نیروی ملت ایران.»

مشایخی در پایان در پاسخ به این که شما طرفدار استقلال یا پرسپولیس هستید گفت:«من نه استقلالی‌ام و نه پرسپولیسی من طرفدار ایران‌ام.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 619
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 40,241
  • بازدید کلی : 2,151,595