loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 96 شنبه 1392/09/30 نظرات (0)

طرفداری- ویکتور والدز، دروازه بان تیم بارسلونا، اعلام کرد که هنوز در مورد اینکه آینده اش کجا رقم خواهد خورد، تصمیم نگرفته است. در کنفرانس خبری امروز خود، در مورد جانشیان احتمالی اش و آخرین وضعیت مصدومیت اش صحبت کرد.

گزارش های رسانه ها در اطراف باشگاه: "همه ما در یک جهت حرکت می کنیم، اما به نظر می رسد در چند ماه اخیر نوعی مبارزه علیه بارسلونا از خارج باشگاه شروع شده است، و همه گزارش ها منفی است. وزارت کشور و گارد مدنی همه چیز را تکذیب کرده اند. مدیران، بازیکنان، هواداران و [امیدوارم، رسانه ها] نیز رو به جلو و در یک مسیر حرکت کنند. در هر صورت ما شروه به مراقبت از خود خواهیم کرد، همانطور که وقتی در طول سال ها هزاران بار متهم به دوپینگ شدیم و از ما تست گرفتند."

جانشینان احتمالی در دروازه: "واقعاً امیدوارم که باشگاه بهترین راه را پیدا کند تا بهترین دروازه بان را برای بارسا به خدمت بگیرد. اگر یک بازیکن از آکادمی باشد من خیلی خوشحال خواهم شد، همانطور که سال ها قبل و وقتی من یک دروازه بان ذخیره بودم، برای من اتفاق افتاد. من همیشه به هر تصمیمی که از طرف باشگاه گرفته شود احترام خواهم گذاشت."

دروازه بان بومی: "قبلاً هم گفته ام که این ایده را دوست دارم، اما مربیان باید تصمیم بگیرند. بسیاری از دروازه بان های آکادمی می توانند مورد من را الگو قرار دهند تا بتوانند به آن برسند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، اما این به مربیان بستگی دارد. "

جوردی ماسیپ یکی از گزینه های احتمالی است؟ "اگر بگویم بله، بقیه خواهند پرسید که چرا اسمی از ما نبردی. مشکل پرورش بازیکنان بومی، جرأت استفاده از آنها در زمین و اجازه دادن به آنها برای رشد کردن با اعتماد به نفس است."

تلاش ها برای متقاعد کردن او برای ماندن: "مردمی که همیشه سعی در متقاعد کردن من برای ماندن کرده اند، از داخل باشگاه بوده اند. به خصوص چما کوربیا [مسئول لباس های باشگاه]. هر دو ما هنگام شام گریه کردیم، او به من گفت که هرگز در هیچ جا خوشحال تر از اینجا نخواهی بود."

فصل بعد کجا بازی خواهی کرد؟ "تا پایان به بارسلونا احترام خواهم گذاشت. در طول فصل چیزی را به طور عمومی اعلام نخواهم کرد چرا که ممکن است روی باشگاه تأثیر منفی بگذارد. پیشنهاد های زیادی روی میز وجود دارد، اما هنوز تصمیمی نگرفته ام."

تمدید قرارداد آندرس اینیستا: "از نظر من او آرام است، چرا که هر دو طرف می خواهند سالهای بیشتری با هم ادامه دهند. این بهترین خبری بود که می توانستیم در این فصل بشنویم. حتی فکر کردن به احتمال جدایی آندرس از بارسلونا نیز اشتباه بزرگی است. من بهترین ها را برای او و بارسا می خواهم، چرا که او برای من مثل یک برادر است و همه این را می دانند."

مصدومیت: "از اینکه دوباره می توانم بازی کنم هیجان زده ام، و اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است بتوانم در مقابل الچه به میدان بروم؛ اگر مربی صلاح بداند."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,631
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,173
  • بازدید ماه : 4,173
  • بازدید سال : 43,253
  • بازدید کلی : 2,154,607