loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 136 جمعه 1392/09/29 نظرات (0)

این ملی پوش اسپانیایی یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست و تاکنون بیش از 200 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

 

 

پدرو: تنها هدف من، ماندن در بارساست


سایت گل- پدرو، مهاجم بارسا، تاکید کرد که از بودن در این باشگاه راضی است و می خواهد تا پایان دوران حرفه ای اش در این باشگاه بماند.

این ملی پوش اسپانیایی یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست و تاکنون بیش از 200 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

او به خبرنگاران گفت:" من از حضور در بارسا راضی هستم.
هدف من این است که همچنان در این باشگاه بمانم؛ جایی که احساس می کنم من را دوست دارند و برایم ارزش قائل هستند. تنها هدف من، ادامه حضور در بارساست.

امیدوارم بتوانم در بارسا بازنشسته شوم."

پدرو همچنین در مورد تمدید قرارداد اینیستا با بارسا تا سال 2018 صحبت کرد و گفت:" برای اینیستا خیلی خوشحالم زیرا تمدید قرارداد چیزی بود که او می خواست اتفاق بیفتد؛ همچنین این خواسته باشگاه و هواداران بود."

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,025
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,567
  • بازدید ماه : 3,567
  • بازدید سال : 42,647
  • بازدید کلی : 2,154,001