loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 78 پنجشنبه 1392/09/28 نظرات (0)

سال 2013 برایم سال خوشبختی، دوستی و شادی بود. من در سالی که گذشت با افراد بزرگی آشنا شدم

 

 

نیمار: سیتی تیم باکیفیتی است؛آنها فوق العاده بازی می کنند


سایت گل- درپایان بازی بارسا مقابل کارتاخنا درنوکمپ که با صعود کاتالونیایی ها به دور یک هشتم پایانی جام حذفی اسپانیا همراه بود نیمار در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد و درمورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

او درمورد قرعه تیمش دردور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ومصاف با منچسترسیتی گفت:« منچسترسیتی تیم باکیفیتی است و بازیهای فوق العاده ای انجام می دهد.» نیمار در ادامه درمورد کارت زردی که دربازی با ویارئال دریافت کرد و منجر به محرومیتش از حضور در آخرین بازی بارسا در سال 2013 شد گفت:«نمی دانم که چه اتفاقی افتاد. من حتی نفهمیدم که داور سوت زده وگرنه منتظر نمی ماندم.» این ستاره برزیلی در مورد بازی سه شنبه شب هم گفت:« ما خیلی خوب بودیم. مقابل کارتاخنا توانستیم خیلی خوب دفاع کنیم و برد خوبی را به دست آوردیم.»

نیمار در مورد سالی که گذشت هم گفت:« سال 2013 برایم سال خوشبختی، دوستی و شادی بود. من در سالی که گذشت با افراد بزرگی آشنا شدم.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,517
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,059
  • بازدید ماه : 4,059
  • بازدید سال : 43,139
  • بازدید کلی : 2,154,493