loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 86 جمعه 1392/09/22 نظرات (0)

زمانی که این ملی پوش اسپانیایی برای بارسا بازی می کرد، شایعات زیادی در مورد انتقال او به آرسنال به گوش می رسید

 

 

داوید ویا: بارسا اجازه نداد به آرسنال بروم


سایت گل- داوید ویا، مهاجم اتلتیکو مادرید، فاش کرد زمانی که هنوز برای بارسا بازی می کرد، باشگاه آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن او بود.

زمانی که این ملی پوش اسپانیایی برای بارسا بازی می کرد، شایعات زیادی در مورد انتقال او به آرسنال به گوش می رسید و ویا اعلام کرد که عدم تمایل مدیران بارسا، مانع از انتقال او به باشگاه لندنی در ژانویه گذشته شد.

او به کانال پلاس گفت:" پیشنهاد آرسنال برای باشگاه خیلی خوب بود و برای من هم فوق العاده به حساب می آمد. اما بارسایی ها تصور نمی کردند که من در آن زمان بتوانم باشگاه را ترک کنم. آنها گفتند که به من نیاز دارند."

ویا در تابستان گذشته با انتقالی 5.1 میلیون یورویی به اتلتیکو مادرید پیوست و در 15 دیداری که در لالیگا به میدان رفت، 8 گل برای تیمش به ثمر رساند و کمک کرد تا اتلتیکو هم امتیاز با بارسا، در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

این مهاجم باتجربه از نمایش های در ویسنته کالدرون ابراز خشنودی کرد و گفت:" خوشحالم زیرا گل ها و بازی های من کمک کرد تا تیم به اهدافش برسد؛ به هر حال آنچه بیش از همه اهمیت دارد، موفقیت تیم است.

تیم حتی پیش از اینکه من به اینجا بیایم، تیم کاملی بود و برای چند فصل خیلی خوب بازی می کرد و به افتخارات مهمی رسیده بود. دیه گو سیمئونه مثل لوئیس آراگونس و پپ گواردیولا باانگیزه است."

در آخرین فصل حضور ویا در بارسا، شایعاتی در مورد اختلاف او و مسی شنیده می شد اما او تاکید کرد که این شایعات صحت ندارد:" من و مسی، مثل همه هم تیمی هایم دیگر در همه باشگاه ها، رابطه خوبی داشتیم.

باشگاه همیشه علاقه زیادی به من نشان می داد و به قول شان در مورد فروش من در تابستان عمل کردند. من تنها می توانم از بارسا تشکر کنم."

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,162
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,704
  • بازدید ماه : 2,704
  • بازدید سال : 41,784
  • بازدید کلی : 2,153,138