loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 103 شنبه 1392/02/07 نظرات (0)

دو گل اول بایرن از روی کرنر از راه رسید . آنها بازیکنان یک متر و نود سانتی دارند و ما نه. سبک کاری آنها، سبک کاری ما نیست

تیتو (2):تطبیق بازیکنان جدید با بارسا سخت است؛ بایرن و دورتموند درسطحی بالاتر از رئال و بارسا نیستند

 

تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا که به دلیل بیماری مدتی را از تیمش دور وبرای شیمی درمانی به نیویورک رفته بود،چند هفته ای است که به بارسلونا بازگشته و حالا در یک کنفرانس خبری طولانی بعد از باخت تیمش مقابل بایرن مونیخ به آنالیز شرایط تیمش و آینده اش در بارسا پرداخته.

این اولین باری است که او بعد از بازگشت از نیویورک پشت میکروفن ها قرار گرفته.

بخش هایی از این گفتگو راروز گذشته روی وب سایت گل دات کام مطالعه کردید و حالا اینجا می توانید متن کامل این صحبت ها را به گزارش آ.اس در دو قسمت مطالعه کنید. بخش دوم این گفتگو بدین ترتیب است:

 *آبیدال: ما در مورد شرایط ویژه ای صحبت می کنیم. نمی توانیم بدانیم که او چطور با تلاشهایش به بهبودی کامل رسید. در بازی اخیر تیم در سطح خیلی بالایی بود ولی باید ببینیم که آیا بدنش برای حضور در زمین هر سه روز درمیان جواب می دهد یا نه.در هر صورت او بازیکن خیلی خوبی برای بارسلوناست

*ویکتور والدس:من هنوز با او صحبت نکرده ام. اودرمورد اینکه سال آینده با ما نخواهد بود صحبتی نکرده و گفته که قراردادش را درسال 2014 تمدید نمی کند.من نمی توانم او را راجع به خوبی های بارسا متقاعد کنم؛ چون او بارسا را بهتر از من می شناسد.زمانی که فصل تمام شود،با اوصحبت می کنم و دوست دارم ببینم که چطور فکر می کند.درهر صورت، عملکرداودر جلسات تمرینی تیم فوق العاده است و این مرا به این فکر وا می دارد که او برای ماندن در سال آینده هم مشکلی نخواهد داشت.

*لالیگا: در لیگی که در آن مقابل رئال مادرید می جنگی،من دوست دارم تا هر چه زودتر قهرمانی مان را جشن بگیریم

*بازسازی تیم: ما در طول سال جلسات زیادی داشتیم و بعید می دانم که تغییرات زیادی در تیم باشد. ما دیدیم که بازیکنان زیادی را به تیم می آوریم ولی تطبیق یابی آنها در این باشگاه سخت است.به همین خاطر اصلا آسان نیست بگوئیم که 6 بازیکن به تیم خواهیم آورد. تیم ما پایه و اساس تیم ملی قهرمان دنیا را تشکیل می دهد و بهترین بازیکن دنیا را دراختیار داریم. بایرن در بازی با ما با بالاترین سطح ممکن ظاهر شد و ما هم بدون آنکه بد باشیم،آنقدرها هم خوب نبودیم. در آن بازی می بایست می باختیم ولی نه با 4 گل.. بعد از دیدن گلها بیشتر به این نتیجه رسیدم

*رورا: من واقعا از رورا متشکرم.چون در سطح خیلی بالایی تیم را هدایت می کرد. از آلتیمیرا هم همین طور. اعضای کادر فنی الان خیلی بهتر از قبل از رفتن من هستند.چون شرایط آنها را مجبور کرد تا کارهای خیلی بیشتری انجام دهند.

*روند درمان درنیویورک: اگر برای درمان به نیویورک نرفته بودم، همین جا کارم را دنبال می کردم.چون حالم خوب بود. می توانستم بگردم و به موزه بروم و به تماشای بازیها بنشینم. این ها هم به من کمک می کرد. کار کردن برای من به منزله پرت شدن حواسم از مشکلات است

*نقصان ها: نه بایرن و نه بوروسیا دورتموند سطحی بالاتر از ما یا رئال ندارند. ممکن است که روز بدی بوده باشد و ممکن است آنها در شرایط بهتری بوده باشند. ممکن است دلیل مصدومیت تعدادی از بازیکنان بوده باشد.ما تلاش خواهیم کرد تا نشان دهیم که تفاوت تا این حد زیاد و بزرگ نیست

*وابستگی به مسی: فکر نمی کنم که نبود او چندان فاحش باشد. ما در سه بازی اخیرمان در لالیگا به پیروزی رسیده ایم و 9 گل زدیم و گلی هم نخوردیم. این روزها این وابستگی همیشه وجود دارد.مسی بهترین بازیکن دنیاست و بیشترین گلها را برای تیم می زند. امیدواریم که برای مدتهایی طولانی به او وابسته باشیم.

*تعویض های دیرهنگام در مونیخ: ما درهمه بازیها هر  3تعویضمان را انجام نمی دهیم. در نیمه دوم بازیها در مورد تعویض ها صحبت می شود. من به تمام بازیکنان رختکن تیمم باور دارم. این طور نیست که بگویم که مثلا فقط به سسک اطمینان دارم

*خستگی بازیکنان: خستگی ای درکار نیست. شیوه کاری ما شیوه خوبی است. شاید اگر فوتبال فیزیکی تری بازی می کردیم خستگی ایجاد می شد اما الان نه..اگر با نتیجه 0-4 در مونیخ شکست نخورده بودیم،الان دراین باره صحبت نمی کردیم.فکرمی کنم که هواداران تیم ازاوضاع راضی هستند

*بهبود اوضاع: دو گل اول بایرن از روی کرنر از راه رسید . آنها بازیکنان یک متر و نود سانتی دارند و ما نه. سبک کاری آنها، سبک کاری ما نیست. استراتژی برقراری تعادل میان گلهای خورده و گلهای زده ما درسالهای اخیر خوب بوده. بحث خرید بازیکن جدید برای دفاع در مقابل ضربات کرنر نیست و بحث اجتناب از این شرایط است

*فریه سا گفته بود که شما از هرنظر از گواردیولا جلو زده اید، حتی از نظر انسانی: هرکسی می تواند هرچه به ذهنش می رسد را بیان کند و من برای صحبت کردن درمورد حرفهای او اینجا نیستم. من فقط یک کارمند هستم وبا این فکر کار می کنم که خودم را با کسی مقایسه نکنم

*خوش بینی: وقتی می بازی، روز اول بعد از باخت مرگبار است. با گذشت روزها اوضاع بهتر می شود و می توان ازدیدگاه دیگری به ماجرا نگاه کرد. اتفاق آن روز یک تصادف بود. برای برگرداندن ورق باید آن اتفاق را باور کرد

*پست هایی که باید تقویت شود: ما هیچ وقت راجع به این موضوع صحبت نکرده ایم . هنوز بخش مهمی از فصل باقی مانده و الان زمان مناسبی نیست که بگوئیم که چه کسانی می مانند و چه کسانی نه. ما مصدومان زیادی در خط دفاع داشتیم ولی گزینه های زیادی برای بازی کردن در بارسلونا وجود ندارد

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,229
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,771
  • بازدید ماه : 1,771
  • بازدید سال : 40,851
  • بازدید کلی : 2,152,205