loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 108 شنبه 1392/02/07 نظرات (0)

مدافع برزیلی تیم رم، مارکینیوس احتمال دارد در تابستان به بارسا نقل مکان کند.

 

مدافع جوان رم مد نظر باشگاه بارسلونا

به گزارش فوتبال اسپانیا، به نظر می رسد در انتهای این هفته مذاکرات برای ورود این بازیکن به نیوکمپ آغاز شود و باید دید نتایج آن چه خواهد بود.

البته او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت : " شاید سخنان من را بد تعبیر کرده اند، من یک قرارداد چهار سال با رم دارم و متعلق به این باشگاه هستم و اینجا خوشحالم."

"من فقط به بازی و یادگیری بیشتر فوتبالم تمرکز می کنم و به مورد دیگری فکر نمی کنم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,259
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,801
  • بازدید ماه : 1,801
  • بازدید سال : 40,881
  • بازدید کلی : 2,152,235