loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 74 سه شنبه 1392/09/19 نظرات (0)

طرفداری- مارک بارترا امسال در ترکیب ثابت بارسلونا بیشتر قرار گرفته و همین امر باعث شده تا او مشتاق به تمدید قرارداد خود با باشگاهش باشد.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، این بازیکن تا پایان فصل 14- 2013 با بارسلونا قرارداد دارد، بسیاری از باشگاهی بر روی وضعیت بارترا متمرکز شده اند تا ببینید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد!

با این حال، بارترا روشن ساخته که آینده او در نیوکمپ رقم خواهد خورد.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من در مورد تمدید قراردادم آرام عمل می کنم، مطمئن هستم همه چیز در همین رقم خواهد خورد، این امری است که هم من هم باشگاه به دنبالش هستیم، در حال حاضر فقط به بازی کردن فکر می کنم و بر روی کارم متمرکز شده ام.

من از 12 سالگی در اینچا بوده ام و هرگز به فکر ترک بارسلون نبوده ام، بارسا همه چیز به من داده و امیدوارم روزی مدافع خوبی برای این تیم بشوم."

این مدافع مرکزی جوان مشتاق است تا خود را به تاتا مارتینو ثابت کند. او ادامه می دهد:

"من تعداد دفعات کمی در این فصل از شروع در ترکیب بوده ام، اما قصد دارم با تلاش بیشتر این امر را تکرار کن؛ من مطمئن هستم و فکر می کنم بیش از این حد از من استفاده خواهد شد.

احساس می کنم من هم نقش مهمی در این تیم دارم، می خواهم به مربی تیمم کمک کنم و برای انتخاب شدنم توسط او تلاش کنم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 883
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 40,505
  • بازدید کلی : 2,151,859