loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 90 شنبه 1392/02/07 نظرات (0)

تيتو ويلانووا روز جمعه پس از مدت‌ها غيبت مقابل رسانه‌ها به دليل درمان بيماري سرطانش در نشست خبري حاضر شد و گفت: "قدرت و اشتياق ادامه دادن را دارم. پس از تمام اين‌ها احساس بسيار خوبي دارم و بهتر شده‌ام. قبل از امروز از آنجا که درماني که روي من انجام مي‌شود مي‌تواند اثرات جانبي داشته باشد، نمي‌خواستم با رسانه‌ها صحبت کنم، اما هر روز کمي بهتر مي‌شوم. منتظر بودم تا به تمرينات برگردم و بتوانم بار ديگر در اين اتاق کنفرانس حاضر شوم."

 

تیتو : روابطم با پپ کمی سرد شده است ؛ مسی بهترین بازیکن جهان است

به گزارش فوتبال اسپانیا، وي ادامه داد: "با توجه به سوالي که در خصوص آينده من مطرح مي‌شود، اين قدرت و اشتياق را دارم که فصل بعد ادامه دهم. هرگز به ترک تيم فکر نکردم. هرگاه 2 روز استراحت داشتم، کسل مي‌شدم. اين زندگي من است و خودم را به هيچ وجه تحت هيچ فشاري حس نمي‌کنم."

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: "مردم مدام مي‌گويند دوران بارسا به پايان رسيده است،اما وقتي در بالاترين سطح در ليگ قهرمانان بازي مي‌کنيد، رقابت هميشه بسيار مشکل است. بارسا 3 بار قهرمان اين مسابقات شده اما پيش از آن مدتها نتوانسته بوديم به قهرماني برسيم. اگر به قهرماني برسيم، اين افتخار ديگري است که مي‌گويد در 5 سال گذشته 4بار قهرمان شده‌ايم. اين کاري است که ممکن است هرگز تکرار نشود. 6 دوره متوالي به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان رسيده‌ايم که يک رکورد است و ممکن است فصل آينده نتوانيم آن را تکرار کنيم. اگر تيم بسيار خوبي نداشتيم، به قهرماني در اين مسابقات نزديک نمي‌شديم. بنابراين فکر نمي‌کنم دوران بارسا به سر رسيده باشد."

ويلانووا اضافه کرد: "ما بارسا هستيم و دور برگشت در خانه بازي مي‌کنيم. درست و باورپذير نيست که بگوييم قطعا نتيجه دور رفت مقابل بايرن را جبران مي‌کنيم اما تعهدي به هوادارانمان داريم که مي‌گويد بايد بجنگيم و بتوانيم پيروز شويم. شايد بتوانيم به 2 گل سريع در نيمه اول برسيم و کسي چه مي‌داند پس از آن چه اتفاقي بيفتد."

وي تأکيد کرد: "من و گوارديولا روابطمان کمي سرد شده است مثل همه وقتي از هم دور باشند."

سرمربي بارسا با اشاره به بازي تيمش مقابل اتلتيک بيلبائو افزود: "مطمئنم که جو سن مامس مثل هميشه فوق‌العاده خواهد بود. اين آخرين حضور ما در اين ورزشگاه است اما اين مردم هستند که جو يک ورزشگاه را فوق‌العاده مي‌کنند."

ويلانووا عنوان کرد: "هنوز با ويکتور والدس صحبتي نکرده‌ام. او نگفته به خاطر اينکه قراردادش را پس از 2014 تمديد نمي‌کند، سال بعد اينجا نخواهد بود. نمي‌توانم او را درباره تمام چيزهاي خوبي که بارسا دارد، متقاعد کنم زيرا او بهتر از آنچه من بگويم خودش مي‌داند. وقتي فصل به پايان برسد با او صحبت مي‌کنم زيرا مي‌خواهم بدانم چطور فکر مي‌‌کند اما رفتار وي در تمرين فوق‌العاده است و به من اين احساس را مي‌دهد که فصل بعد هم با ما خواهد بود."

وي گفت: "رورا نقش ساده‌اي نداشته اما بسيار خوب کارش را انجام داد و من از او و آلتاميرا تشکر مي‌ کنم. شرايط کادر فني بهتر از سابق است زيرا اکنون آنها مي‌توانند وظايف ديگر را هم انجام دهند."

تيتو ويلانووا اظهار داشت: "کاملا براي ما طبيعي است که به غيبت مسي توجه کنيم، کسي هست که توجه نکند؟ او بهترين بازيکن جهان است و بازيکني است که بيشترين گل‌ها را مي‌زند. اميدوارم سال‌هاي زيادي به او وابسته باشيم."

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,631
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,173
  • بازدید ماه : 3,173
  • بازدید سال : 42,253
  • بازدید کلی : 2,153,607