loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 91 پنجشنبه 1392/09/14 نظرات (0)

طرفداری- مهاجم سابق تیم بارسلونا، این ادعا که پپ گواردیولا وی را مجبور به ترک کمپ نو کرده است را رد کرد.

ستاره برزیلی در تابستان سال 2008 با مبلغ 21 میلیون یورو راهی آث میلان شد، و در آن زمان گزارش هایی منتشر شد که مدعی بودند گواردیولا به رونالدینیو اعلام کرده است که جایی در برنامه های وی ندارد.

با این حال، این بازیکن 33 ساله به برنامه Bem Amigos از Globo گفت که جدایی او از بارسلونا ربطی به سرمربیگری گواردیولا در این تیم نداشته است.

"ما با هم حتی کار نکرده ایم، اما او همیشه یکی از دوستان من بوده است، چرا که من یکی از دوستان بسیار خوب برادرش پره هستم.

در آن زمان پپ از من خواست که بمانم، اما من قبلاً تصمیمم را گرفته بودم تا چالشی جدید را امتحان کنم."

رونالدینیو در پاسخ به این سؤال که چه کسی بهترین مربی او بوده است توضیح داد: "بدون شک فرانک رایکارد بهترین مربی بوده است که زیر نظرش کار کرده ام. او الگوی من بود و وقتی یک پسر بچه بودم، سعی می کردم تا از او تقلید کنم. او فوتبال را خیلی خوب می فهمد، و خارج از میدان نیز فرد بسیار خوبی است."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,376
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,918
  • بازدید ماه : 1,918
  • بازدید سال : 40,998
  • بازدید کلی : 2,152,352