loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 77 شنبه 1392/09/09 نظرات (0)

سرمربی ایتالیایی اعلام کرده که چابی ارناندس بهترین بازیکن خط میانی دهه اخیر است

 

 

کاپلو: نیمار می تواند بارسا را لیدری کند؛رئالی ها با فروش اوزیل اشتباه کردند


سایت گل- فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی روسیه که سابقه هدایت رئال مادرید را نیز درکارنامه اش می بیند در گفتگو با برنامه «آل پریمر توکه» شبکه اونداسرو به مروری بر شرایط کنونی بارسلونا پرداخته.

او درمورد مصدومیت مسی گفته:« مسی مهره ای کلیدی برای بارسلوناست. بارسا هم تیم بزرگی است که در حال تغییر سیستم بازی اش می باشد. من از تماشای بازیهای خارج از خانه بارسا لذت می برم. سلتیک تیم بزرگی نیست و از همین رو بعید می دانم که برد مقابل سلتیک برای بارسا در دور ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان کار سختی باشد.»

  او در مورد نیمار ستاره 21 ساله بارسا هم گفت:« فکر می کنم او می تواند بارسا را لیدری کند. من بازیهای نیمار برای تیم ملی برزیل را دیده ام. او از سطح خیلی بالایی بهره می برم. توقعات زیادی از او دارم. من از بازیکنان خوب خوشم می آید وتماشای بازیهای نیمار از طریق تلویزیون جذاب وسرگرم کننده است. او بازیکن خیلی خوبی است.»

 کاپلو در مورد چابی ارناندس هم گفت:« او بهترین بازیکن میانی دهه اخیر است. کیفیت فوتبالی چابی واقعا خیره کننده است.»

کاپلو درمورد فروش اوزیل به آرسنال هم گفت:« نمی دانم در رئال چه اتفاقی افتاد ولی به نظر من اوزیل بازیکن خیلی مهمی برای رئال بود. یک بازیکن تراز اول که رئالی ها در فروش او مرتکب اشتباه بزرگی شدند.»

سرمربی تیم ملی روسیه در ادامه یادآوری کرد که او برای انتخاب میان ایکر کاسیاس و دیگو لوپس در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری رئال به مشکل برخورده بود:«رئالی ها دو دروازه بان بزرگ دارند. من هردوی اینها را خیلی خوب می شناسم.چون هردویشان در سال 2007 شاگردان من بودند. کاسیاس و لوپس هردو خیلی خوب هستند و من هم برای انتخاب میان آنها به مشکل برخورده بودم. من ایکر را انتخاب کردم که دروازه بان فوق العاده ای بود. اما از دیگو لوپس هم راضی بودم. او الان نشان داده که سطح فوق العاده ای دارد. درک کردن این ماجرا که یکی از آنها در لالیگا ودیگری در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند سخت است. نمی توانی دروازه بان تیمت را مثل یک بازیکن میانی عوض کنی. دروازه بانی پست خیلی حساسی است. به نظر من ایکر برای رسیدن به جام جهانی مشکلی پیش رو نخواهد داشت.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,687
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,229
  • بازدید ماه : 4,229
  • بازدید سال : 43,309
  • بازدید کلی : 2,154,663