loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 69 جمعه 1392/09/08 نظرات (0)

طرفداری- نیمار، مهاجم تیم بارسلونا، اعتراف کرد که پیش از پیوستن به غول های کاتالان، یکی از تحسن کنندگان این باشگاه بوده است.

این بازیکن برزیلی در گفتگو با Mundo Leo، همچنین اظهار داشت که در بارسا خوشحال است و خیلی سریع با زندگی کردن در اسپانیا کنار آمده است.

"از زمان رونالدینیو، من همیشه یکی از تحسین کنندگان روش بازی بارسلونا بوده ام، و حالا که کنار مسی، اینیستا و ژاوی بازی می کنم، بیشتر این تیم را تحسین می کنم.

من به خوبی با تمرینان و رختکن بارسا کنار آمده ام. همیشه بازی کردن با این ستاره ها رؤیای من بوده است. وقت گذراندن با لئو، ژاوی و اینیستا رؤیایی است که به حقیقت پیوسته است. احساس می کنم خارج از این دنیا هستم."

نیمار مطمئن است که مسی به زودی از مصدومیت همسترینگ خود رها خواهد شد و به میادین بازخواهد گشت، از این رو پیامی برای ستاره آرژانتینی فرستاد.

"برای تیم، لحظات ناراحت کننده ای بود، چرا که مسی یکی از بازیکنان کلیدی ماست. می دانیم که او هر لحظه می تواند بازی را به نفع ما برگرداند، بنابراین امیدوارم زودتر برگردد.

امیدوارم هرچه زودتر برگردی و به ما کمک کنی. آرزوی موفقیت و سربلندی برایت دارم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,472
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,014
  • بازدید ماه : 3,014
  • بازدید سال : 42,094
  • بازدید کلی : 2,153,448